Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Har du noen lat-sider som du lever ut inni mellom? Som du kanskje holder litt skjult :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Jepp, noen ganger så gidder jeg ikke tømme oppvaskmaskinen så da setter jeg den på pånytt igjen , i håp om at gubben tar den ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 jeg gidder ikke å legge sammen klær, så da blir d ofte 5-6 maskiner med klær som hoper seg opp til slutt;) Eller det er rett og slett tomt for klær til småttisane:p
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er i permisjon og når mannen kommer hjem å spør hva jeg har gjort idag svarer jeg : ... Gått 2 timers tur , osv. Mens egentlig har jeg sittet hjemme i sofaen og sett på formiddagstv mens mini sov ute i vogna si ;-)
C.L.H85 Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 -Jeg har satt på vaskemaskin om igjen for å slippe å henge ut klærne. - Har sagt til gubben at jeg har vært på tur/besøk slik at jeg ikke har fått gjort noe.... Men har bare ikke orket husarbeid
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Når jeg ikke gidder å gjøre noe, så bestikker jeg min eldste til å gjøre det, for eksempel å brette klær eller ta ut av oppvaskmaskinen. Kanskje ikke så dumt egentlig, hun får jo lønn for det
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Generelt ekstremt lat av natur... Jepp, her også.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Det verste er vel når vi kjører hmm 500-600 m til bhg/skolebussen for at jeg ikke gidder å gå..... Og henter dem igjen
mamma til to i Drammen_85 Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Jepp, noen ganger så gidder jeg ikke tømme oppvaskmaskinen så da setter jeg den på pånytt igjen , i håp om at gubben tar den ;-) Genialt hahaaha
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er som regel lat og rastløs på en gang, men for å få utløp for rastløsheten så trener jeg eller går tur istedfor å gjøre husarbe. Nå disse dagene som det har vært så varmt, har jeg ikke orka å gjøre så mye her, så jeg lar hybelkaninene få vandre litt rundt, så det ikke blir innavl....
AdrenaLine Skrevet 26. mai 2012 #12 Skrevet 26. mai 2012 Og jeg som trodde jeg var lat. God lesning for selvtilliten min det her
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2012 #13 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er fryktelig effektiv på dagen, men på kvelden ligger jeg gjerne i sofaen og får mannen til å hente ting jeg har lyst på
IreneUtålmodig Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 Lat når det gjelder husarbeid, sparer heller kreftene til trening
Sol Skippertaksdronning Skrevet 26. mai 2012 #15 Skrevet 26. mai 2012 Lat nok til at jeg for øyeblikket sitter på ræva med neven langt ned i potetgullposen, mens jeg ser på klær som skal brettes, støvsugerern som hyler etter oppmerksomhet, og neste gang jeg skal på kjøkkenet skal jeg se på at oppvaskmaskinen er halvfull, det er plass til mer, og det står på benken..men alt det der står veldig fint til imorgen!
mamman til to gutter Skrevet 26. mai 2012 #16 Skrevet 26. mai 2012 Lat nok til at jeg for øyeblikket sitter på ræva med neven langt ned i potetgullposen, mens jeg ser på klær som skal brettes, støvsugerern som hyler etter oppmerksomhet, og neste gang jeg skal på kjøkkenet skal jeg se på at oppvaskmaskinen er halvfull, det er plass til mer, og det står på benken..men alt det der står veldig fint til imorgen! Dette høres veldig ut som meg, med unntak av at i dag har jeg faktisk ryddet ut av oppvaskmaskin ikke mindre enn to ganger! Nettopp fordi det var så mye på benken at jeg fylte den igjen med en gang jeg hadde ryddet ut av den en gang...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #17 Skrevet 26. mai 2012 Ikke så veldig lat faktisk.. Hos oss pleier det som oftest å være ryddig i de fleste rom i huset, og vi går gjerne i stedet for å bruke bilen når vi kan.. Men perfekt er det ikke. Sitter i et kaos av et kontor nå, heldigvis kan døren lukkes. Tidligere i dag prioriterte jeg helt klart kos i bassenget med jentene i stedet for rydding;)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #18 Skrevet 26. mai 2012 Påskepynten står fremdeles og venter på å få komme opp på loftet... Det ligger et bananskall i bokhylla mi, og der har det ligget i to dager... Jeg er veldig lat!
Himmel og hav Skrevet 26. mai 2012 #19 Skrevet 26. mai 2012 Lat nok til at når jeg er hjemme alene hender det at jeg lager meg pølse og potetstappe i en kjele og spiser det rett fra kjelen, for da er det mindre å vaske opp Jeg skylder på at det er en uvane fra den tiden jeg bodde på hybel for rundt regna 100 år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå