SuperMuffin Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Våknet nettopp av magesmerter.. trodde litt det kanskje var rier, men etter et dobesøk fant jeg fort ut at det ikke var det.. hmfr.. Sitter nå da her, i varmen og ikke får sove igjen.. fler der ute som bare venter nå ? 3 dager igjen til termin så er veldig klar nå...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Jepp er superklar nå! Har hele 10 dager til termin da, så bør vel ikke håpe enda egentlig, men går bare å venter og venter likevel.. Burde nok smøre meg med en god porsjon tålmodighet, da storebror kom 10 dager over termin (etter igangsettelse...), men etter jeg kom ned i ca 25-30 dager, så har tiden gått så usannsynlig sakte, og jeg VIL MøTE LILLE GULLET Nåååååå!!!!! Heia oss, og måtte det skje SNAAAART
Anna Nym :o) Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Jepp. Er 8 dager over termin. Føler meg sikker på at det skal starte om natta og er like skuffet hver morgen......
TPK Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Ja! Hver gang jeg får kynnere, eller kjenner noe i magen, går pulsen litt ekstra... Men har fortsatt 16 dager til termin da, så må vel bare vente. Førstemann kom 13 dager over, så kan faktisk være nesten 1 mnd igjen. Uff, det var lenge!
2 hjertegull :) Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Jepp, venter her også! 11 dager til termin, men storesøster kom 13 dager over, så jeg har ikke veldig høye forhåpninger om å få før. Prøver modningsakupunktur denne gangen, håper det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå