Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har alltid syntes at det har vært patetisk med slike "er jeg gravid"-tråder. Og det syns jeg vel egentlig fremdeles, hehe. Men nå forstår jeg hvertfall følelsen til de som sitter der og lurer.. Jeg har kun planlagte barn, og vi har aldri vært ute for uhell i så måte, men nå sitter jeg her med en følelse av å være gravid, og jeg får den ikke på avstand. Mitt yngste barn fyller snart 1 år. Jeg har ikke fått tilbake mensen, ammer littegrann, men det er mest kos og ikke så veldig mye melk igjen. Den har i grunn minket drastisk i det siste. Jeg har plutselig fått økt utflod. Jeg reagerer plutselig på variasjoner i blodsukkeret, det pleier jeg bare å gjøre når jeg er gravid. Jeg har menssmerter og murringer, men ingen mens. Ingen av disse tingene har fått meg til å tenke i retning av at jeg kan være gravid. Jeg har rett og slett tenkt at nå er nok mensen rett rundt hjørnet igjen. Og det kan jo godt hende at det stemmer, men for et par dager siden, så begynte jeg helt plutselig å få store problemer med bekkenet. Rett og slett bekkenløsningssmerter. Jeg har vært veldig plaget med det i alle mine graviditeter, men var heldig og har ikke kjent noe særlig til det etter fødsel. Men nå... Forleden dag hadde jeg faktisk problemer med å gå skikkelig. Og da slo det meg da, kan jeg være gravid? Selvfølgelig kan jeg det, jeg har jo hatt sex. Men jeg har jo aldri blitt gravid på prevensjon tidligere. Alle barna på første forsøk, men kun når vi faktisk har forsøkt. Nå går jeg riktignok på minipiller. Men jeg har aldri gått på disse før... Jeg må faktisk bare teste for å få det ut av verden, får kjøpe en test ved første anledning. Spennende! Innerst inne tror jeg ikke at jeg er gravid, men.. Hjertlig velkommen skal en liten være i så fall :-) Noen som har opplevd uhell som vil dele erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå