Gjest Dotto Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 I morgen kommer mine foreldre hjem fra Kreta, har vært der en uke, og vi søskene + min svoger har pusset opp hele stuen til min mor, som bursdagsgave. Min mor har ingen anelse om noe, min far vet om dette, vi har planlagt dette lenge nå, og jeg er så spent på om hun kommer til å like det! Stuen har ikke vært pusset opp på 20 år, så her har vært røde vegger, furumøbler osv.. Nå er det topp moderne, og vi har tilogmed kjøpt ny sofa til henne! Åå, så flinke vi er, hehe Er så utrolig spent!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Så spennende! Du må komme med oppdatering om hvordan hun reagerer
Gjest Dotto Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Håper, håper, håper :) Det skal jeg, om dere ikke ser noen innlegg fra meg på noen dager, så er jeg nok på rømmen, hehe :-)
Flettfrid og lilleprins Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Så spennende, regner med hun blir glad! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Skal mye til at hun blir noe annet enn glad. Dere kjenner henne vel godt nok til å vite hva slags farger og stil hun blir glad for? Fantastisk gave forresten, jeg hadde blitt overlykkelig om det var meg:-)
Gjest Dotto Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Ja, hun har snakket om å pusse opp stuen lenge, og hun har sagt flere ganger hvilke farger hun vil ha på vegg, møbler osv, så vi har gjort det slik hun ønsker Hun blir nok veldig glad, men er spennende å vente på reaksjonen
Lyckelin Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 så spennende! håper det blir gledestårer og ikke sinne som viser seg da hold oss oppdatert!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Så gøy!! Tipper hun blir glad Ble jo helt rørt av historien din Det er så herlig å høre sånne gode "gjerninger" For en fin gjeng dere er da
Lettie Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 Har gjort det samme for mamma og pappa en gang, det ble gledestårer her i alle fall
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #13 Skrevet 26. mai 2012 Jeg håper for deres skyld at hun blir glad. Jeg hadde klikket om noen hadde tatt seg til rette på den måten i mitt hjem. Det hadde ikke hjulpet om de hadde truffet med farger jeg liker, jeg synes det er helt uhørt å gjøre sånt noe.
Lettie Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 Jeg håper for deres skyld at hun blir glad. Jeg hadde klikket om noen hadde tatt seg til rette på den måten i mitt hjem. Det hadde ikke hjulpet om de hadde truffet med farger jeg liker, jeg synes det er helt uhørt å gjøre sånt noe. Man kjenner jo sine egne foreldre nok til å skjønne om sånt er greit eller ikke. Jeg hadde klikket om det hadde vært et TV-program/venner her og pusset opp hos oss uten at jeg visste om det, men virker som det er drømmen til mange.. Mamma ble i alle fall kjempeglad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå