Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har gått på p-piller i over 1år nå hatt det samme merket heletiden... Men den siste mnd har jeg begynt å blø når jeg ikke skal blø, jeg er kvalm (spes om morningen og kvelden når jeg begynner å slappe av etter en stressende dag), jeg får lett hjertebank og jeg tåler ikke press på magen, da Blir jeg kvalm... Verst er når jeg ligger på magen, da kjennes det nesten ut som jeg klemmer flat noe der inne. Når jeg er ute å rir(hest for de som tok det som noe annet ) føler jeg ubehag i nederste del av magen...henner også veldig ofte at det kjennes ut som det er noe som beveger seg der inne, men det er mest sannsynelig luft kan jeg tenke jeg gikk på p-piller når jeg ble gravid med datteren min og blødde i 3uker før det sluttet og mensen ikke kom tilbake, men da hadde jeg ett annet merke. Så det jeg lurer på er om jeg bare er oppblåst og uvell eller om jeg faktisk kan være gravid
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Selvfølgelig KAN du være gravid! Men du må jo nesten ta en test for å være sikker! Hjelper ikke å spørre her inne...
Tamy Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 har du testet? kanskje det kan være et sted å begynne?
ElskerLilleGulletMitt Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Grunn til at jeg spør er for at jeg er redd for å ta en test.. Tenkte kanskje noen hadde noe annet svar på hvorfor jeg er sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå