Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Vi haddE tenkt oss på at randen i morgen, men snuppa har blitt forkjølet.. Snørrete og hoster litt.. Bør vi droppe strandturen? Jeg tenker om det er dumt at hun bli varm og så kald av å bade, våt osv..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Vi haddE tenkt oss på at randen i morgen, men snuppa har blitt forkjølet.. Snørrete og hoster litt.. Bør vi droppe strandturen? Jeg tenker om det er dumt at hun bli varm og så kald av å bade, våt osv.. Trenger hun å bade da, kanskje hun bare kan vasse litt i strandkanten, slik at hun ikke blir for kald og blir enda mer syk. Kanskje ta med liggeunderlag og en paraply som kan brukes som skygge for solen, i tilfelle hun vil sove?
Gjest Heartbroken Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Det å være i varmen når man er forkjøla er ikke kjekt, så om hun er skikkelig sylta hadde jeg holdt henne hjemme. Men om allmenntilstanden er grei og hun bare er litt snørrete, tror jeg ikke litt plasking i vannet gjør noen stor skade - bare pass så hun ikke går kald lenge om gangen.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Det er jo umulig for oss å vite akkurat hvor forkjølet hun er! Litt snørrete eller skikkelig forkjølet med stygg hosting ol? Du klarer vel å se an litt selv om hun bør på stranda eller ikke? Mange rare spørsmål her inne...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Vis hun var superforkjølet med stygg hoste så hadde jeg vel skrevet det.. Eller mest sannsynlig ikke spurt i det hele tatt, for da hadde vi ikke dratt.. Men jeg skriver snørrete og hoster LITT! Og dett jo nettopp i de tilfeller man er litt i tvil at man spør her inne.. Var dette virkelig et så rart spm? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå