Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Har tatt opp kontakten igjen via FB med en fyr som glapp unna meg av diverse grunner for mange år siden. Da han jobber i nærheten av der jeg bor, så skrev jeg at vi fikk ta en kaffe en dag sammen og han svarte gjerne det. I utgangspunktet er dette egentlig drømmemannen, men han er i et forhold vet jeg. Er ikke ute etter å sjekke han opp, men han forblir fremdeles den ene personen jeg kommer til å lure på hele livet om var den rette. Uansett...det jeg lurte på var; i samboeren hans situasjon...ville dere reagert på at mannen deres tok en kaffe med en halveis eks som tok opp kontakten igjen etter over ti år? Tror at jeg i samme situasjon, selv om jeg stolte på samboer, ville syntes det var litt rart...
Gjest Kira med en av hver Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg ville nok ikke satt noe pris på det hvis jeg var i hennes sko. Ser ikke behovet eller poenget for å ta opp igjen kontakten etter 10 år.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Du som bor i Tønsberg og han er politi? Du er en homewrecker som i det hele tatt tar slik kontakt. Hans ansvar, ja, men vær et skikkelig menneske og hold deg unna en opptatt mann! Fy!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Hi Jeg skal ikke blande meg inn i forholdet deres...hadde bare lyst til å treffe han igjen...søt fyr...og alltid greit med bekjentskaper innen politiet...i tilfelle....
butt Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Hvis du mener han er drømmemannen osv, så har du nok noen drømmer eller forventninger. Hvorfor eller møte en søt fyr du ikke har møtt på 10 år? Jeg hadde ikke likt det, dårlige erfaringer, hold deg unna en opptatt mann..
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Hva var intensjonen din da du kontaktet ham og hva ønsker du å oppnå med kontakten? Jeg vil tro, siden du skriver at han var den som glapp unna, at du ikke akkurat er i beit for en politimann på vennelista.... Jeg tror du gjør lurt i å holde deg unna. Noen kan komme til å bli såret av det du har satt i gang her.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Hi Neida....kunne like godt ha vært at jeg hadde truffet på han i gata..da hadde jeg jo sagt hei og kunne gått og tatt den kaffen. Traff forresten på han for et par år siden, men orket ikke å gå bort den dagen. Var midt i et samlivsbrudd og hadde det ikke bra. Så så jeg han igjen et par ganger etter det og så ikke noe mer. Jeg kommer ikke fra denne byen og har begynt å ta opp kontakten med "gamle venner" og bekjentskaper...han er ikke den eneste. Drømmemannen....jeg kjente han for over 10 år siden...vi var ute og drakk sammen. Det er nok mer at jeg lurer.....ikke at jeg nødvendigvis vil ha han. Kanskje jeg vil treffe han slik at jeg får "avkreftet" myten..hehe... Men jeg skal ikke gjøre noe tull...fungerer ikke sånn jeg...og håper jo ikke han fungerer sånn heller. Er han i et lykkelig forhold så skal han få være det....blir han derimot singel i månedene som kommer..ja da vil jeg stå på lista hans. Så enkelt er det;)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 HI Gjør det det? Jeg er ikke ute etter noe forhold uansett nå...trives som singel. Dessuten dater jeg en annen....men har gitt han beskjed også at jeg ikke vil ha noe fast. Hvorfor stinker dette?? Jeg kommer ikke til å legge an på han i det hele tatt.
butt Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Og hva hvis du får bekreftet myten din? Ja, da slår du vel til da, kan jo ikke la han glippe en gang til? Du spør hva vi synes, men du forsvarer og motsier deg selv. Håper virkelig ikke du ender opp med å bli ei av damene som ødelegger så mange forhold vi hører om her inne. Hvis du har tatt kontakt med så mange andre, kan du la være å kontakte han
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Hi Ok...jeg innrømmer at om jeg får bekreftet myten så blir det vanskelig. Men jeg tror faktisk ikke jeg får det...virker som han har det bra i forholdet sitt. Og jeg er ikke ute etter å ødelegge noe som helst. Men ser jo at jeg motsier meg selv litt. Kanskje det er fordi jeg egentlig ikke vet hvordan jeg ville ha reagert...! Kanskje det er han som stinker hakket mere enn meg i så fall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå