mumitrollet Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Mulig jeg ikke er vel bevart men jeg vare elsker graviditeten. Har 8 uker igjen så kan jo enda gå lei men jeg håper ikke jeg føder særlig før termin. Mitt 3 barn. Har ikke konstatert noe vann enda. Hadde ikke de med de to forrige heller men da var jeg gravid på andre årstider. Jeg føler meg lett i kroppen trass 10 kg pluss. Går enda helt fint å trene. Håper det er andre og der ute som virkelig nyter gravidmagen. Kunne vært foruten åreknuter. Tror nok descerre ikke alt forsvinner etter fødsel.
Lea-Pea Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Jeg synes det er helt fantastisk at du nyter graviditeten din, det er flott å høre Selv er jeg førstegangsfødene og dagene her går litt opp og ned. Er i uke 28 nå og har en del vann i kroppen. Merker det spesielt i bena og fingrene. Har ikke lagt på meg mye, men var overvektig fra før og synes nå det begynner å bli tungt. Nyter dagene, men synes det er litt varmt inni mellom. Spesielt om natten Ellers så har jeg tatt meg selv i å være mye bekymret. Dette overrasker meg mye, for jeg er ikke normalt sett en person som bekymrer meg mye. Merkelig hvorda man omstiller seg mentalt sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå