Gå til innhold

Noen andre som nyter graviditeten tross varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg ikke er vel bevart men jeg vare elsker graviditeten. Har 8 uker igjen så kan jo enda gå lei men jeg håper ikke jeg føder særlig før termin. Mitt 3 barn. Har ikke konstatert noe vann enda. Hadde ikke de med de to forrige heller men da var jeg gravid på andre årstider. Jeg føler meg lett i kroppen trass 10 kg pluss. Går enda helt fint å trene. Håper det er andre og der ute som virkelig nyter gravidmagen. Kunne vært foruten åreknuter. Tror nok descerre ikke alt forsvinner etter fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også at ting går relativt fint:) Har godt med energi og sover bra. Ser enden på ting på jobben og gleder meg til permisjon. Men ser virkelig fram til å gå med andre klær enn de som passer akkurat nå;)

Når det gjelder åreknuter, så har jeg operert bort noen tidligere og ser ikke bort fra at jeg gjør det igjen, når ting roer seg utover høsten og vinteren.

Skrevet

Jeg nyter også varmen og graviditeten, sover godt og kun litt vann i føttene på kvelden, men det er borte neste morgen. Jeg er 32+2, så jeg har også 8 uker igjen. Når jeg klarer den varmen her så tror jeg nok resten går bra også :) det begynner å bli tungt med husarbeid og andre nødvendige sysler, men med nok kaldt vann å drikke går det så vidt! Jeg har bare gått opp 10 kg, så jeg er ikke så tung enda heldigvis. Jeg gleder meg allikevel veldig til å få tilbake lettheten i bevegelsene, og gleder meg enda mer til å kunne ligge på magen. Det savner jeg aller mest!

Skrevet

Jeg elsker også å gå gravid. Varmen kan bare være, trekker inn om det blir for ille. Har en del vann i kroppen men det gjør heller ingenting. Ser bare på de 3 flotte barna jeg har født og koser med en aktiv krabat i magen og vet jeg er kjempe heldig. Siden dette er siste graviditet nyter jeg hvert eneste sekund :-))) kg som har kommet på får jeg slite med siden. Nyt de siste 8 ukene, jeg har 10 uker jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med den lille :-)))

Skrevet

Nei, men jeg nyter vamen på tross av graviditeten!

Skrevet

Siste gang her og, så må nytes til fulle. Her går d enda greit å ligge på magen.

Skrevet

Ingen problemer med varmen, 17 dager til termin :-) Får litt vann i kroppen ila dagen, men er flink til å drikke masse.. Og så ryker det med en vannis og to gitt!

Skrevet

Siste gang her og, formen begynner heldigvis å bli bedre, så no skal det bare nytes... men har en stud igjen da :) Er uke 28 i dag :)

Skrevet

Koser meg jeg :) men blir lettere klam og utslitt i varmen, men da tar jeg en is og setter meg litt i skyggen! :P

Skrevet

Nyter sommeren og koser meg, trives nok bedre i skyggen, men må nyte litt av sola oxo, er 36+5 i dag, men syns det går bra. Har fått litt vann for mye, men det er ikke så mye at det er noen plage.

Skrevet

nyter sommeren og sola ;-) Er litt slitsomt på natta bare, bli lite søvn - men ellers ok. Vel å merke holder jeg meg til skyggen, syns å sitte i sola blir altfor varmt - føler jeg nesten skal besvime. Kaldt vann hele tiden i nærheten, isbiter i fryseren hele tiden ;-) å nå fylle vi bassenget så det ska bli godt å kunne kjøle seg ned der også ;-) Er nå 33+2.

Skrevet

Nyter i fulle drag, både varmen og graviditeten!

38 uker i dag, og jo det er jo varmt, men alle andre rundt meg har det også varmt.

Og tungt i kroppen er det jo å være 38uker uansett.

Har fått en god del vann i kroppen, spesielt beina, men

det hjelper veldig å stå i et iskaldt basseng 10min td for så å ha beina høyt.

Helt ærlig så tror jeg ikke at jeg sliter noe mer pga av varmen siden jeger gravid, jeg hadde slitt like mye hadde det vært minusgrader.

Jeg nyter solen jeg :)

Blotterden smukke hovne veldig gravide kroppen min for naboeen gjør jeg også, moooaahhahaha!

Vet ikke om de sover så godt om natten da, men det gjør ikke jeg heller.

Skrevet

Jeg er også 38 uker, og synes det går helt fint. Dette er siste graviditet og prøver å nyte det helt til fødselen! Går fortsatt på trening, og skjønner ikke hvorfor noen damer der ser litt rart på meg og smiler....?!?! Får litt vann i kroppen i løpet av dagen, men drikker mye vann og legger beina høyt. Har tre store snille gutter som ordner opp med det meste for meg i huset (mer enn far i huset, he, he....) Ikke lenge til fødselen, og jeg er såååå spent!!!

:):):)

Skrevet

34+2 i dag...kjenner jo at jeg er varmere enn vanlig, og sitter mer inne og i skyggen enn jeg nok ville gjort ellers. Men det er litt av hensyn til vesla også.

Elsker å gå gravid, og koser meg med den fine magen, og alle bevegelsene veslejenta gjør! :) Sommer er deilig uansett!!

Skrevet

Jeg er 39+2 i dag og nyter sommeren alt jeg kan! Deilig med permisjon når man kan sitte ute i sola i 25 grader og nyte fred og ro mens de to andre barna er i barnehagen.

Har heldigvis kun gått opp 4 kilo i graviditeten og har ingen vann i kroppen, så det gjør nok sitt til at formen fortsatt er veldig bra :-)

Føler meg faktsik ikke fødeklar i det hele tatt til tross for at begge mine to andre barn har kommet før termin. Nå nyter jeg bare deilig alenetid i sola og den friheten jeg har på dagen! Det er ikke lenge før det nok blir rimelig hektisk med tre små under fem år.

åreknuter har jeg fått, men det har jeg hatt helt siden første graviditet så det er ikke så mye å gjøre med. Får se om jeg opererer de vekk etter graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...