Gå til innhold

Ønsker alle junidamer en god fødsel!!!


Gullunger

Anbefalte innlegg

Nå nærmer juni seg med stormskritt, og noen fra terminlista vår har allerede født! For min del er det 8 år siden siste fødsel, og nå kan jeg liksom ikke helt tro på at jeg snart skal føde en liten jente!!! Mine tre gutter og far er selvfølgelig også veldig spente, og gleder seg noe enormt!! Det blir spennende å følge med når alle junibabyene (eller mai?) kommer til verden. ønsker dere alle en god fødsel!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi for håpe det, har aldri hatt en så lang mai i mitt liv, termin 3 juni...

Her er det 6 år siden siste fødsel og begge mine gutter gleder seg også veldig til lille søster :)

 

Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme :) Her blir det planlagt keisersnitt, men godt mulig det skjer før den oppsatte datoen på 11.juni...det gjorde det nemlig for 2 år siden, da gikk vannet uka før planlagt ks..

Så dette blir spennende ja ;)

 

Lykke til junidamer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer juni seg med stormskritt, og noen fra terminlista vår har allerede født! For min del er det 8 år siden siste fødsel, og nå kan jeg liksom ikke helt tro på at jeg snart skal føde en liten jente!!! Mine tre gutter og far er selvfølgelig også veldig spente, og gleder seg noe enormt!! Det blir spennende å følge med når alle junibabyene (eller mai?) kommer til verden. ønsker dere alle en god fødsel!!! :)

 

Her er det også 8 år siden forrige fødsel! Glemt masse, men tenker at det er like greit.... :) Fått masse tegn og vondter, så tar det som positivt og at ting modnes her.... Håper jeg snart sitter med en liten baby i armene! Termin 14 juni, så må nok smøre meg med tolmodighet en liten stund til...

 

Lykke til alle sammen!!! Nå er det siste innspurt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 10 år mellom første og andre fødsel, men når fødsel startet så var det som om jeg nettopp hadde født,og ikke et helt tiår siden. Kroppen glemmer ikke fødsel.

Og det at en blir regnet som førstegangsfødende etter 7 år er bare bull.

Jeg hadde en fantastisk andre fødsel.

 

Nå nærmer det seg veldig den tredje fødsel, innen tre uker så tipper jeg det er over, men det kan også gå fire uker, det blir ihvertfall en juniunge, det er jeg rimelig sikker på.

 

Jeg har begynt å tenke mye på fødsel,men jeg gruer meg ikke spesielt, eneste jeg gruer for å revning og sying etterpå, for jeg er gang laget sånn at det er vanskelig å ikke få noen rifter.

Men det går seg til :)

 

Lykke til med fødsel alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...