Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Fornøyd? Jeg tenker først og fremst å bruke den som en klassisk miksmaster - til kakebaking og kanskje noe gjærdeig (elting)... må innrømme at jeg liker utseendet på kitchen aid maskinen, men sånne maskiner er jo ganske dyre, så det er greit å ikke bare kjøpe den fordi den ser fin og hipp ut ;-)
AdrenaLine Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg savner at den ikke har food processor, men ellers er den tipptopp. Deilig å slippe å pakke den ut og inn av skap hele tiden og den er lett å rengjøre. Ønsker du deg food processor hadde jeg heller gått for kenwood.
ducatifru Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 helt fantastisk maskin:) har både smoothie maker og mixer, blir ikke bedre bakevarer enn med den:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har hatt min i seks år, og er fremdeles kjempefornøyd. Du får alt du trenger av ekstrautstyr, så du klarer deg med en maskin til nesten alt. Det eneste negative er at den ikke rommer store deiger, så det hender jeg baker brød og sånt i to omganger;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Rommer den ikke nok til å bake ett til to brød?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Største minuset er at bollen er aaaaaaltfor liten. Også syns jeg måten en setter på vispen på er unødvendig kronglete og det er et hark å holde den ren under der. Ellers er jeg fornøyd. Er veldig gled i den raspenren som en kan sette på.
Flettfrid og lilleprins Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Jeg er i allefall fornøyd. Bruker den til kaker og gjærbakst. Nok plass til to brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå