Påtidemedentil Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Skulle ha mens 20 mai, men fikk blødninger den 19! Men dagen den 20 mai sluttet jeg å blø :/ å har ikke blødd siden. Kan det være en kort mens eller noe annet? Noen som har vært i samme situasjon, hva var det hos dere? Kan det være graviditet?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg hadde en slk blødning da jeg var gravid med jenta mi- var sikkert en festeblødning. Du bør ta en test etterhvert.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Kan ha vært kortvarig menstruasjon, før jeg fikk ungene blødde jeg kun 1,5 dag, men da blødde jeg MYE, måtte bytte o.b opp til 5 ganger i timen :-/ Nå bør jeg 2-8 dager, noe jeg synes er gørr kjederlig, siden jeg er vant til 1,5 dag
Påtidemedentil Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg blødde nesten ikke, når jeg skulle bytte ob etter 3 timer var det lite blod, bare første dagen var ekte blod. Dagen etter var det brunt aktig på dagen før det stoppet :/ bruker ikke blø mye å lenge, rundt 4 dager
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har blødd litt på omtrent den tiden jeg skulle hatt mens i alle mine fire svangerskap. Jeg ville tatt en test var jeg deg.
Koala *g07* Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Jeg hadde små blødninger til menstid i de 3 første mndene, men første mnd mer enn de to siste. Men ikke så mye at det var som en vanlig mens.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Jeg blødde nesten ikke, når jeg skulle bytte ob etter 3 timer var det lite blod, bare første dagen var ekte blod. Dagen etter var det brunt aktig på dagen før det stoppet :/ bruker ikke blø mye å lenge, rundt 4 dager Da er det nok større sjanse for festeblødning, eller et blodkar som har sprukket, noe jeg opplevde en del i mitt første svangerskap, hadde veldig kjøre årevegger det svangerskapet, så jeg hadde minimale blødninger en dag eller to. Ta en test du
Appelsindyret Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 sånn hadde jeg det også... trodde jeg fikk mensen som vanlig, men da det ga seg etter 1 dag ble jeg litt mistenksom og tok en test... Jaggu var den positiv og har i dag verdens skjønneste gutt på snart 2 år
Påtidemedentil Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2012 Åh kanskje det er håp! Har ikke råd til test før neste mnd;/ nettopp kjøpt meg bil Så får smøre meg med tålmodighet Takk for mange svar, å håper det er noe i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå