Gå til innhold

Opplevd dette, men vært gravid likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha mens 20 mai, men fikk blødninger den 19! Men dagen den 20 mai sluttet jeg å blø :/ å har ikke blødd siden. Kan det være en kort mens eller noe annet? Noen som har vært i samme situasjon, hva var det hos dere?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være det som kalles festeblødning, men det burde kanskje ha kommet på et annet tidspunkt?

Jeg vet dessverre ikke noe om det, men tenkte jeg skulle nevne det så kan du jo evt lete opp litt info rundt det og se om det stemmer for deg :)

...Og dessuten.. Dersom du hadde IKM 20 mai, kan en test bli tatt nå, vettu ;)

Skrevet

Jeg sitter og lurer på det samme om dagen! Har lest endel om det, og det virker som om det er mange som opplever blødninger og det går bra! Det virker og som en SA opptrer forskjellig for mange. En graviditetstest kan også vise gravid rett etter en SA, og faktisk en god stund etterpå, så man kan ikke stole på den heller... Jeg var hos legen min og tok en blodprøve for å måle hcg nivå med noen dager mellomrom for å se utviklingen, i følge min lege var det den beste måten å finne det ut så tidlig. Nå sitter jeg her med en test fra i dag som viser gravid 2-3, men tør ikke slippe jubelen løs. Får svar på den første blodprøven i morgen, også går det vel noen dager til før jeg får svar på den neste... Spennende! Hvordan går det med deg?

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Da jeg var gravid med førstemann hadde jeg en slik blødning. Jeg fossblødde men ikke i en dag engang, kanskje ikke mer enn 1time. Så da jeg fant ut at jeg var gravid tok jeg utgangspunkt i min "ekte" mens. Men på UL satt de meg tilbake ca 3uker så den 20min blødningen hadde visst vert en kort mens!

Skrevet

Jeg sitter og lurer på det samme om dagen! Har lest endel om det, og det virker som om det er mange som opplever blødninger og det går bra! Det virker og som en SA opptrer forskjellig for mange. En graviditetstest kan også vise gravid rett etter en SA, og faktisk en god stund etterpå, så man kan ikke stole på den heller... Jeg var hos legen min og tok en blodprøve for å måle hcg nivå med noen dager mellomrom for å se utviklingen, i følge min lege var det den beste måten å finne det ut så tidlig. Nå sitter jeg her med en test fra i dag som viser gravid 2-3, men tør ikke slippe jubelen løs. Får svar på den første blodprøven i morgen, også går det vel noen dager til før jeg får svar på den neste... Spennende! Hvordan går det med deg?

X fingrene for deg!!

Jeg skal kjøpe en test rundt 12 juni:) så får svaret da! Spent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...