Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Jeg er helt hekta! Har aldri prøvd meg på trene-foran-tven før, men det her er jo helt genialt. Skal til på 9. økta på level 1, og 2 dager har jeg tatt en økt på level 2 rett etterpå (ble så nysgjerrig og klarte ikke å stoppe). I tillegg løper jeg 2 ganger ute i uka (8km-10km). Bruker 4kg vekter (blir litt tungt, så jeg bytter til flasker med sand av og til). Så til dere som har vært gjennom dette: Hvordan gikk det? Hvordan vekter bruker dere? Endret dere kostholdet i tillegg? Jeg har nemlig ikke gått ned et gram enda, men et par cm og kroppen ser bedre ut allerede.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Bestilte dvd'en i går, og gleder meg til jeg får den i posten! Morro at du merker forskjell så fort
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har benyttet dette 9 ganger nå (hadde en dag treningsfri nå på tirsdag), og jeg er også hekta. Jeg har heller ikke gått ned noe i kilo, men jeg ser og merker forskjell (bla på bukser), og ikke minst merker jeg at formen er merkbart bedre. De øvelsene jeg haltet meg gjennom og pustet som en hval av i starten, går nå lett som en lek! Jeg har tenkt å holde meg på level 1 i nøyaktig 30 dager (eller 30 ganger, da), for så å begynne på level 2- og så 3 da, etter samme opplegget. Det har også inspirert meg til å trene enda mer. I tillegg til å gå lengre turer med hunden rett før, så har jeg de siste dagene også tatt en 20 min økt på ellipsen i kjeller'n rett etterpå- for en stund siden hadde jeg vel falt om med hjerteinfarkt om jeg prøvde meg på det. Kommer rett ifra en slik runde nå, faktisk, nettopp satt meg i sofaen. Anbefales virkelig- det er jo så enkle øvelser som alle kan klare, og så merker man så fort forskjell.
Tullsjura Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Hvor bestiller dere denne?? Nå har jeg hørt så mye positivt om filmen, så føler jeg må prøve jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå