Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 ja han gjør det noen ganger, ikke hver uke men ved behov regner jeg med. helt greit for meg...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Han er ikke glattbarbert, men stusser seg der innimellom. Glattbarbert hadde vært litt vel i overkant syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Nei, men han "stusser" busken. Han er ikke helt glatt, men heller ikke skikkelig hårete. Syns det er veldig bra at han stusser, men hadde sikkert sett litt rart ut om det var helt glatt..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Nei, men om han vil ha oralsex så har han "stusset" der, så det ikke er så mye hår :-p Er glad han ikke barberer det glatt, synes ikke noe om det, men liker at det ikke er så mye hår.
MamaLadyBug Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 Av og til. Jeg foretrekker at han stusser det jevnlig i stedet for å barbere det helt bort 2 ganger i året. Jeg liker ikke når krøllene begynner å dra seg opp langs kølla. Og jeg liker ikke hår på ballene. Ikke det at det plager meg ved berøring men jeg synes det ser ekkelt og latterlig ut.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #13 Skrevet 25. mai 2012 Han har vært glattbabert for meg noen ganger, men han er en ganske hårete mann så det ser litt rart ut. Han kan godt barbere pungen for meg:) Gidder aldri nå lenger, men han gjorde det før.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #14 Skrevet 25. mai 2012 Nei, sveisen er helt natural:-) Men jeg er nysgjerrig, hva betyr U/T?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. mai 2012 #15 Skrevet 25. mai 2012 Nei, sveisen er helt natural:-) Men jeg er nysgjerrig, hva betyr U/T? U/T= Uten tekst
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #16 Skrevet 25. mai 2012 Nei, sveisen er helt natural:-) Men jeg er nysgjerrig, hva betyr U/T? U/T= Uten tekst Takk, glad hver dag når jeg lærer noe nytt :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2012 #17 Skrevet 25. mai 2012 Nei! Han har gjort det en gang for meg. Hadde likt at han gjorde det et en sjelden gang, men liker han godt som han er
Gjest Miryks Skrevet 25. mai 2012 #18 Skrevet 25. mai 2012 Nei. Han stusser, men barberer ikke. Om det er for at jeg synes pornopung er turn-off, eller om det er pga stubbene vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #19 Skrevet 25. mai 2012 Nei, heldigvis. Synes det ser direkte latterlig ut med menn som er hårløse der.
Tigerpote Skrevet 25. mai 2012 #21 Skrevet 25. mai 2012 Blir ingen bj med krøll på taska, det er sikkert. Jeg vil ha det glatt
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #22 Skrevet 25. mai 2012 ja et krav for meg .. skal du ha blow job får du rake pung og stake, hår i suppa er ikke godt !
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #23 Skrevet 25. mai 2012 Ja, delvis. Han glattbarberer pungen og litt rundt "skaftet" et par ganger i mnd, resten av området tror jeg ikke han trimmer nevneverdig. Han gjør det kun fordi jeg liker det, både for oralsex og følelsen av hud mot hud ved samleie. Tror ikke han ville stressa med det for sin egen del:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå