anonym91 Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 først pølser så kaker, is og gele.. etter på blir det gjerne en liten pose med noe snop oppi
Gjest Filifjonka Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Det bestemmer bursdagsbarnet. Nå skal det sies at mine barn er enkle i matveien,så ofte blir det retter som "alle" barn liker, pølser for eksempel. Av kaker så velger de gjerne sjokoladekake og muffins, innimellom også gele. Godtepose hører selvsagt med.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Hva slags kaker? Tenker selv at sjokoladekake og boller er nok + godteose. :-) HI
bobbelfru Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Jeg er veldig kjedelig... først pølser, så kake så gele eller is. godtepose før de går hjem. I år hadde jeg egentlig planlagt en sunnere bursdag med frukt og bær men det ble tradisjon tro sukker sukker og litt mer sukker... men kanskje neste år
Gjest ronja røverdatter Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Pølser, is, sjokoladekake og kanskje gele for de minste - dvs opp til 5 år kanskje. Når de har blitt eldre enn det har det vært pizza eller tacos, grønnsaker og frukt og sjokoladekake, is og kanskje gele.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Serverte pizza med pølse sist og det var katastrofe! Jeg har avtalt med storesøster at i alle fall neste gang blir det vanlig pølser i brød og lompe og pasta. Ellers hadde vi sjokoladekake og ferskenkake. Det var nesten urørt. Det som ble rørt var gele, is og godtepose.
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Det som har vært mest populært i barnebursdager her, er grandiosa og hot dog. Av kaker så er det sjokoladekake med sjokoladesmørkrem og muffins med smørkrem i dekorative farger. Og for ikke å glemme, en liten pose med godt i:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Vi har hatt en barnebursdag og da serverte vi pølser først, så sjokoladekake, muffins og gele etterpå og til slutt is. Vi hadde ikke godteposer og ingen etterlyste det, men mulig det var fordi de ikke hadde vært i så mange barnebursdager da. I de andre bursdagene vi har vært i har det stort sett vært servert pølser eller pizza. Generelt har barna det for travelt til å spise noe særlig, men både pølse og pizza har vært like populært.
Major HotLips Houlihan Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Pølser, gulrotmuffins, sjokoladekake og godter. Hadde siste bursdagen på en skole, der lagde jeg hinderløype i gymsalen så de fikk sprunget ut alt sukkeret etterpå! Ungene kom etterpå og sa at det var den beste bursdagen de hadde vært i
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Bursdagsbarnet ELSKER sjokoladekake, så det er obligatorisk. :-) Takk for tips! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå