Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 ble du bedre evt klarte du det som var grunnen til at du gikk dit?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 her går inlegget fort nedover Ingen som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har forsøkt, men ga meg etter noen ganger da jeg syntes jeg fikk lite igjen for den svindyre prisen. Jeg kjøpte istedet CD med akkurat den samme "opplesingen" som ble gjort da jeg gikk til hypnose, og føler ihvertfall at dette ikke er noen dårligere løsning. Jeg har tro på at selvhypnose kan ha noe for seg om man gjør det regelmessig og går inn for det, men jeg syntes ikke d var verdt 1000 kr halvtimen hos terapeut. Hypnose er hvertfall ikke noen hokus pokus løsning på problemer man måtte ha..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 tusen takk for svar ja, det var vel kanskje å investere i en cd jeg hadde i tankene
Lettie Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har lastet ned en mp3-fil fra en hypnoseside. Vanskelig å si om det hjelper :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå