ellen-propellen Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 og eldste barnet spiser rabarbra med sukker. Gode sommerminner fra egen barndom
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 MMM NAM! Fantastisk sommervær her nå, gid det må vare! rabrabra ja det er gode minner, lager syltetøy hver sommer jeg det er så godt med rabarbra =)
bIomstre Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Hurra! I år fant jeg rødstilket rabarbra til hagen min Ellen! Plantet 2 stk i pallkarmen med rips
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Mutterns hundre år gamle hage slutter aldri å overraske, så i går plukka vi rabarbra i en skråning som måtte graves opp pga vannrør i fjor - og fram kom mengder av tydeligvis sovende frø og planteanlegg, for nå er det mengder av nye akeleier og altså rabarbra. Namme, kald rabarbrasuppe er det beste som finnes!
ellen-propellen Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2012 Mutterns hundre år gamle hage slutter aldri å overraske, så i går plukka vi rabarbra i en skråning som måtte graves opp pga vannrør i fjor - og fram kom mengder av tydeligvis sovende frø og planteanlegg, for nå er det mengder av nye akeleier og altså rabarbra. Namme, kald rabarbrasuppe er det beste som finnes! Jeg har tydeligvis fått likerforbud i denne tråden Utrolig stilig at rabarbraen plutselig dukket opp da. Den er sikkert perfekt på terrassen din
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Mutterns hundre år gamle hage slutter aldri å overraske, så i går plukka vi rabarbra i en skråning som måtte graves opp pga vannrør i fjor - og fram kom mengder av tydeligvis sovende frø og planteanlegg, for nå er det mengder av nye akeleier og altså rabarbra. Namme, kald rabarbrasuppe er det beste som finnes! Jeg har tydeligvis fått likerforbud i denne tråden Utrolig stilig at rabarbraen plutselig dukket opp da. Den er sikkert perfekt på terrassen din Joda, du har likt - det er bare treigheta i systemhelvetet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå