Gå til innhold

Dere med jenter (ang bursdag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare gutter selv, så har litt lite peiling :)

Har invitert hele klassen til storebrors bursdagsfest på søndag. Det er meldt glovarmt vær (akkurat nå er det 31 grader i skyggen her). Invitasjonene bar preg av fotballbursdag, og festen skal holdes i klubbhuset til idrettsforeningen. Vet at mange av gutta stiller i fotballtøy.

Vi tenkte å ha lett vannkrig for å kjøle ned barna i varmen, men dette ble ikke spesifisert i innbydelsen. Er det dumt i forhold til penkjoler o.l., eller er det ok?

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Helt ok! Barn er barn, de griser, klatrer g herjer! Kan ikke bruke klær på barna som man er redd blir ødelagt! :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Datteren min har ofte på seg kjole, men må jo bruke det selvom det kan bli ødelagt, kan jo ikke henge i skapet..

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om tøyet ungene har på seg i bursdag blir grisete eller ødlagte. Jeg sender ikke unger i bursdag med det peneste tøyet de har, for jeg vet at de kommer støtt og stadig hjem grisete. Det være seg ketshup flekker eller annet. Og har de grisete tøy på seg og i værste fall det er ødelagdt så vet jeg de har hatt det veldig gøy (har unger som er veldig aktive og ødlagte og flekkete tøy er ikke uvanlig her i huset.)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

I sommervarme så sender jeg ikke i vei barna til bursdagsfeiring iført flotte festklær.

Barn leker, og har gjennomsnittlig flest uhell også ved matbordet, så skitne klær etter bursdag er for meg et tegn på at ungene har hatt det bra. Og nei, jeg ville ikke blitt overrasket om ungene kom i fra bursdag nå litt våte etter lek i vannsprederen.

Skrevet

Takk for svar, alle sammen!

Da blir det vannlek :)

Det er ingen skygge på banen, og jeg regner med de vil holde på litt ute, så avkjøling er nesten et must :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...