Gå til innhold

Går dere på do med partner i samme rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om partner dusjer/pusser tenner eller annet på badet, går dere på do fordet?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Her spiller det ingen rolle lenger, vært slik fra vi hadde vært sammen i ca 6 mnder. Sammen på tiende året nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi går på do selv om den andre er der. vi har vært sammen i 20 år så det går fint.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ikke no' problem, men sjelden det skjer likevel. Vi har to bad i huset, og det har blitt ett "damebad" og ett "mannebad".

Skrevet

Kan tisse mens gubben dusjer hvis det er nødvendig (men det har skjedd ca tre ganger på tre år), ikke mens han pusser tenner. Nr to er uaktuelt.

Skrevet

Ja, det gjør vi, ser ikke helt hvorfor vi ikke skulle bare ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her er bad og do separert, så det er ikke noe vi trenger å tenke på her. Men de første 6 mnd av samboerskapet bodde vi på 34 kvm, da gikk vi på do fordi om den andre var på badet, og rett før jeg fødet sist, så gikk jeg på do med han i rommet. Tror aldri vi har hatt problem med det, vi kunne fint gå inn på badet mens den andre var der fra vi ble sammen! :-p

Skrevet

Ja det gjør vi :-)

Skrevet

Ja, men bommelom gjør vi ikke når det er andre på badet.

Vi er 6mennesker her i huset og ett bad, så støtt og stadig det er flere på badet når noen må på do. Vi bryr oss ikke. Slik var det hjemme når jeg vokste opp også.

Skrevet

Nei, jeg klarer ikke gå på do mens mannen er på badet, og omvendt. Hvorfor vet jeg ikke, men det går bare ikke, vi har vært sammen i 7 år. Barna derimot kan jeg ha på fanget mens jeg sitter på do :P

Skrevet

ja bimmelim er ingen problem. men gjør ikke bommelom mens han er i rommet;)

mannen min er xtra sjenert, han kan ikke gjøre bommelom mens katta er på badet heller....

Skrevet

bimmelim er helt greit her i huset. Bommelom derimot gjør vi alene.

Skrevet

Nei virkelig ikke. Selv etter seks år og to barn er det deler av intimlivet mitt jeg vil ha for meg selv. Heldigvis deler han denne oppfatningen uten at vi noensinne har snakket om det.

Skrevet

Nei, jeg liker og ha noen intimgrenser.

Skrevet

Det gjør meg ingen ting verken å bimmelimme eller bommelomme mens han er på badet. Kan godt være på do med døra oppe og jeg uten at det plager meg nevneverdig.... Må man så må man....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg går ikke på do og driter om han står på utsiden engang.... så nei

Skrevet

Nei, og døra må være igjen!

Gjest Miryks
Skrevet

Jupp, både pisser og driter med gubben på badet.

Skrevet

Nei absolutt ikke... Hadde vel klart det, men vil ikke... Blir litt usexy syns jeg...

Gjest Heartbroken
Skrevet

Selv etter 20 år sammen er det visse ting jeg gjerne vil ha for meg selv :)

Om nøden er stor, kunne jeg gjort det, men syns ærlig talt at man skal holde noe privat - sånn for å holde litt på romantikken om ikke annet ;)

Skrevet

Vi kan gå på do og tisse når vi begge er på badet, men nr to gjør vi aleine :)

Skrevet

Vi kan gå på do og tisse når vi begge er på badet, men nr to gjør vi aleine :)

Skrevet

vi har do og bad separert så om vi skulle vert på do i lag hadde det blitt ganske trangt..

men sjedde heller aldri der vi bodde før.. tror begge liker og få fred når vi er på do..

nå når eg er gravid kunne eg sikkert tissa mens han var i dusjen, men ikkje om det er heilt stille.. får helt presentasjons angst :P og synnest det er litt ekkelt og eg glad eg slippe og ver med han på do og :P

Skrevet

ja :) tisse kan vi begge gjøre mens den andre er på badet, bæsje pleier vi å gjøre aleina. Kan gjøre det også hvis jeg Må mens han er i dusjen, men ellers jager jeg han ut og omvendt :) som noen her sa, enkelte ting gjør man helst for seg selv :)

Skrevet

Nei, jeg vil helst være i fred Han derimot, bryr seg ikke.

Skrevet

Heller alene enn sammen synes jeg, han driter i det, bokstavelig talt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...