Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Klare liksom ikke å la være, ser så mange kjekke menn for tida. Jeg har alltid vært en som blir lett betatt, men har ikke blitt det etter at jeg ble sammen med samboeren, men i det siste har jeg blitt betatt flere ganger! Nå har det begynt en ny kjekk fyr på jobben, og jeg blir jo helt svett når han kommer inn på kontoret mitt. Hva skjer med meg? Våryr?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Hvis du i utgangspunkter er en type som lett blir betatt, så er vel ikke dette unaturlig for deg? Har den mest stormende forelskelsen i samboeren din begynt å gå over i mer varig, rolig kjærlighet? Vel, da er det ikke så rart at du blir opptatt av spenningen en ny bekjentskap ville kunne representere hvis du var single. Sånn er det jo bare å være menneske noen ganger. å leve i et forhold betyr ikke - for de aller fleste - at man ikke ser på andre, betas av andre, eller til og med blir småforelsket i andre. å leve i et forhold betyr derimot at man ikke handler på disse følelsene eller impulsene.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Jammen, dette er jo helt normalt. Så lenge man ikke gjør noe med det, så går det nå vel over etterhvert. Bare husk på å ta vare på det forholdet du er i, så du ikke havner utpå.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg også ser på andre menn, kan tilogmed fantasere om andre, men det er det. Det er lov å studere menyen boerte så lenge man spiser hjemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå