Lykkelig g~g~j Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Er det noen som har hatt denne? Jeg har erfart så mye vogner nå og ingen passer hele vognperioden. Vi skal ha vinterbaby og jeg vil ha god vogn i vinter og lettere trehhjuling senere... Hva med Simo bagvogn evt andre bagvogner?
*Kengumamma* Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg hadde gått for Brio Happy duovogn. Den er lettere enn Simovognene, og siden Simo har kortet ned bagen på vognene sine fra 2012 er de like store i bagdelen. I tillegg får du en god sportsvogn med lang liggedel. Tror du kan kjøpe bare bagvogn uten sportsdel også, hvis du vil ha en annen vogn senere. Brio har kjøpt Simo, så de prøver nok å gjøre de så like som mulig.
førskolelæreren Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har en Simo 2010 modell, bagvogn-og er kjempe fornøyd! Det er virkelig en investering, barnet kan sove i bagen leeeeenge.. Og som du sier er den veeldig solid i vinter når du skal trille babyen.
anonym91 Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 eg skal kjøpe simo duo vonga.. og har prata litt med folk som har den.. di er fornøyd og anbefaler den hvertfall vind og vann tett med stor og god bag.. perfekt valg etter mitt behov hvertfall
*Kengumamma* Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Men bagen på Simo er ikke så stor lenger. 2012 modellen har kortere bag, så da ville jeg prøvd å kjøpe en brukt i så tilfelle. Bagen til Simo er nå 77 cm, tror den var 12 cm lenger før. Mens bagen til Brio mener jeg å huske er 75 cm. Med tanke på vektforskjellen ville jeg glatt gått for to cm kortere bag, for 3 kg er ganske mye når ungen begynner å bli tung. Det er i allefall min mening.
Lykkelig g~g~j Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2012 Har vurdert å kjøpe brukt siden det er for så kort periode ... Da blir det sikkert en modell fra tidligere år
2 hjertegull :) Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Vi har simo kombi, fra 2008, altså sånn med bag.. Superfornøyd! Hun er forresten født i februar, så er vel vinterbarn da
monika70 Skrevet 27. mai 2012 #10 Skrevet 27. mai 2012 Har brukt simo duo 09mod og var superfornøyd med bagdelen, stor og romslig til vinterbaby! Anbefales virkelig! Skjønner virkelig ikke hvorfor de skal lage bagvogner så mye mindre nå.. Skjønner at lettere vogner er praktisk, men synes mange vogner ser så små ut at de sikkert må byttes ut etter få måneder.. Kunne aldri falle meg inn å kjøpe en bitteliten dypvog!
?en til? Skrevet 27. mai 2012 #11 Skrevet 27. mai 2012 Vi har simo duo 2009 mod, og den er fantastisk! elsker vogna! visst er den stor, men så utrolig lett å trille! faktisk tyngre å trille enkelte av vognene som er lettere i vekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå