Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Hihihi.... Lurer på om jeg skal hoppe på mannen når han kommer hjem fra jobb og kreve sex.... Da blir han glad tenker jeg.... Det blir en fin start på helg det :-D
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Kan vel ikke bli annet et en god start det nei
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Hadde jeg gjerne gjort i dag også, hadde det ikke vært for at vi bor midlertidig hos familie mens vi venter på nytt hus. Begrenser seg litt med spontaniteten da, blir i senga når vi legger oss eller våkner. Skal bli deilig å få eget hus igjen og bare kunne hoppe på han
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Her er det barna som begrenser det Har ikke så lyst å beføle mannen og dra han med opp på rommet eller inn på badet mens barna lurer på hva vi skal hahaha
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Heh, nei, det er ikke like enkelt med en aktiv treåring som fyker i hælene på en, så akkurat det overraskelsesmomentet får drøye til man har barnefri en dag!
Gjest Miryks Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Lurte mannen til sengs like etter at vi la yngstemann. Nå slapper vi av med hver vår ting, og skal se film etterhvert. Blir en super helg, har fått låne en miniponni i morgen på stallen, så jenta skal få være med å ri på tur ((:
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Her er tante rød på besøk, så det ble vist uaktuelt her.. Så da må man pent vente til neste helg ;(
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Mannen ble meget fornøyd for å si det slik :-) Lenge siden vi har hatt såååå godt sex... :-D HI.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Hihihi.... Lurer på om jeg skal hoppe på mannen når han kommer hjem fra jobb og kreve sex.... Da blir han glad tenker jeg.... Det blir en fin start på helg det :-D Det blir det nok god stemning av! Jeg er desverre alt for dårlig til sånt
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Har mensen jeg og sitter å goler popcorn istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå