Gå til innhold

SEX...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihihi....

Lurer på om jeg skal hoppe på mannen når han kommer hjem fra jobb og kreve sex.... Da blir han glad tenker jeg....

Det blir en fin start på helg det :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel ikke bli annet et en god start det nei :D

Skrevet

Hadde jeg gjerne gjort i dag også, hadde det ikke vært for at vi bor midlertidig hos familie mens vi venter på nytt hus. Begrenser seg litt med spontaniteten da, blir i senga når vi legger oss eller våkner. Skal bli deilig å få eget hus igjen og bare kunne hoppe på han :D

Skrevet

Her er det barna som begrenser det :o

Har ikke så lyst å beføle mannen og dra han med opp på rommet eller inn på badet mens barna lurer på hva vi skal hahaha :P

Skrevet

Heh, nei, det er ikke like enkelt med en aktiv treåring som fyker i hælene på en, så akkurat det overraskelsesmomentet får drøye til man har barnefri en dag! ;)

Gjest Miryks
Skrevet

Lurte mannen til sengs like etter at vi la yngstemann. Nå slapper vi av med hver vår ting, og skal se film etterhvert. Blir en super helg, har fått låne en miniponni i morgen på stallen, så jenta skal få være med å ri på tur ((:

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her er tante rød på besøk, så det ble vist uaktuelt her.. Så da må man pent vente til neste helg ;(

Skrevet

Mannen ble meget fornøyd for å si det slik :-) Lenge siden vi har hatt såååå godt sex... :-D

HI.

Skrevet

Hihihi....

Lurer på om jeg skal hoppe på mannen når han kommer hjem fra jobb og kreve sex.... Da blir han glad tenker jeg....

Det blir en fin start på helg det :-D

Det blir det nok god stemning av! :) Jeg er desverre alt for dårlig til sånt :(

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Har mensen jeg og sitter å goler popcorn istedet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...