Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 jeg prøver å ha med meg en flaske hele tiden med vann. er dau varmt ute. barna går med hver sin flaske. for meg blir det vell en 3-5 liter om dagen barna drikker vell kansje 1-2 liter om dagen. + en del is i varmen,.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg er sykemeldt og er bare hjemme. Drikker vel 1 1/2 - 2 liter pepsi max og 1/2 - 1 liter utenom. Drakk 1,5 liter vann og 2 kopper pepsi max igår kveld og var fader på do 2 ganger i natt og måtte stå opp kl.7 for å gå på do Usikker på barna siden de går i bhg og på skolen, men de drikker som regel 1-2 store kopper når de kommer hjem, 1 til middag og 1-2 kopper senere på kvelden + vann når de har pusset tennene. Samboeren fortalte igår at han hadde drukket 3 kopper med kaffe på jobb og 1 glass cola til middag. Senere hadde han 1 øl etter han hadde malt litt og 1 glass cola. Da hadde jeg gått i bakken.. Hehe
kaklemor Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Drikker 2 liter vann, om ikke mer.. Trenger det nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå