Gå til innhold

nå er neglelakk ok å begynne med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en jente som er veldig opptatt av mamma sine lakka negler.

har lyst til å lakke. hun blir 2 år snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg hun skal få lov til.. Er det ikke bare moro da?

Skrevet

Kjør på :) Så lenge hun ikke spiser det før det er tørket ;)

Skrevet

Neglelakk og sminke bør etter min mening vente til de blir tennåringer.

En ting er å gjøre det av og til på "tull" men ikke til vanlig eller for å pynte seg.

Skrevet

Det synes jeg hun skal få lov til.. Er det ikke bare moro da?

jo jeg tenker at det er bare moro. men vet også at de gangene jeg har nevnt foran de eldre i familien så reagerer de når jeg sier at jeg gleder meg til hun kan lakke litt negler,.

derfor ejg spør,..

hi

Skrevet

Gutten min på 4 går rundt med rosa neglelakk på tærne,

Han ville ha det samme som mor- Viser det stolt fram til alle som vill se. Har absolutt ingen problemer med det.

Skrevet

Jenta mi er 1 år, og hun og mormor hadde vært på badet i dag mens vi var der på besøk og lagga neglene. Jenta syntes mormor sine negler var fine, og var tydelig fornøyd når hun også fikk røde tånegler. Er vel ikke noe farlig, er jo bare for gøy :)

Skrevet

Lakk neglene hennes du, bare morsomt det da! Har en gutt på 2 år med tånegler lakket i alle mulige farger og i blandt får neglene på hendene hans svart neglelakk. Gjør da ingenting det (og han er tross alt gutt da) ;)

Skrevet

Storesøster var veldig opptatt av det i 2-3 årsalderen, og jeg har lakket neglene hennes noen ganger. De første gangene var hun vel 3 år. Hun synes det er kjempestas :D

Nå er hun 7 år og er mer opptatt av gutteting :P

Skrevet

I barnehagen får både guttene og jentene på småbarnsavdelingen neglelakk innimellom. Ikke de aller minste selvfølgelig, men 2- og 3-åringene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...