Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 har en ste søster som begynner å få pupper. tenker at hun burde snart begynne med bh eller en slik bh topp man får kjøpt. lurer litt på når det er vanlig å starte med slik.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Tenker at det ikke er nødvendig før 13-14 års alderen hvis jenta ikke ber om det selv. Det er uansett viktig å snakke åpent om det, slik at man forsikrer seg på best mulig måte at det ikke er slik at jenta egentlig ønsker det men ikke tør å be om det.. Dumt å prakke bh på en ungjente som ikke tenker på det enda også... Det er jo uansett avhengig av utvikling selvfølgelig. Har jenta store pupper kan det jo være på sin plass med en liten topp under genseren..
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Jeg begynte å bruke bh når jeg startet på ungdomsskolen, men ser at noen begynner litt før om de får pupper før. Hun som jeg er tante til brukte vel bh i 11-12 årsalderen.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Mine har begynt med bh så fort det har blitt litt runding på brystet. Da i en alder av 12 år.
Von Hertelhofen Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 kan jo begynne med en sånn sports-bh sak, det holder jo på plass uten at det blir "damete".
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Det ser ikke så bra ut når jenter går i tynne t-skjorter, som avslører tydelig at de har begynt å få knopper... har et slikt bilde av meg selv, type 10-11 år. ønsker nå at jeg hadde brukt ei ekstra underskjorte i den perioden. å bruke bh blir litt feil.
Gjest Heartbroken Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Snuppa mi begynte vel å bruke topper da hun var ca 10 år. Da begynte det å "knoppe" seg litt, og hun likte ikke at det viste gjennom klærne. Vanlig bh har hun vel brukt siden 12 års alderen. Det kommer jo også veldig på hvor tidlig utviklet de er, men jeg ser jo at de har et helt annet syn på det å vise at de har på bh enn jeg hadde i min ungdom mitt største problem om sommeren var å skjule bh'en, for det var dødsflaut å ha, mens nå kjøper de med hensikt bluser og topper som skal vise bh/topp under. Tidene forandrer seg ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå