Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Kleskoden er mørk dress. Fikk ikke til å kopiere adressen direkte til kjolen, men den ligger på www.lmc.as, under kjoler- Ln.dress-lilian. I hvit. Takk hvis noen gidder å se og si sin mening:)
Gjest Siklerotte Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Det er absolutt ikke min stil, men lengden er jo fin og den er jo ikke helt hvit - så den kan ikke forveksles med brudens - og da bør det vel være helt greit. Hvis det er en kjole du kan føle deg vel i, er vel alt bra.
najaden Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Generelt sett skal man jo ikke ha hvite kjoler i bryllup - det er forbeholdt bruden. Men i og med at det er såpass mye sort mønster på denne, kan den kanskje passere? (Om jeg var bruden, ville ikke jeg har brydd meg, i alle fall). Dersom det er et kirkebryllup, bør du ha noe over skuldrene i kirken. Men kjolen var fin, den
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 syns kjolen var fin jeg Passer jo fint i bryllup denne
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Jeg selv hadde nok ikke gått i den, men smaken er som baken, den er selt! Men ser ikke noe problem med den , er såpass mye mønster så jeg hadde ikke reagert
You can do it! Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Takk for tilbakemeldinger:) Jeg liker kjolen, men er usikker fordi den er hvit. Tenkte å ha sort sjal og sorte sko til. Kanskje best å høre med bruden hva hun synes...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 hva med den nydelige blå lange kjolen på samme side?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Jeg syns den funker fint i bryllup jeg. Så lenge bruden ikke er bridezilla og mener at gjestene ikke får ha noe som helst hvitt på seg. (litt rar side forresten, modellen hadde jo totalt feil bh til kjolen)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Enig med #7, syns den blå var finere:-)
Von Hertelhofen Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Jeg likte den ikke. men for all del, det kan jo vær DU kler den:)
Odine! Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Jeg tror jeg ville prøvd å styre unna denne kjolen i et bryllup.
You can do it! Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 Ser det er litt delte meninger her, setter pris på innspill:) Syntes kjolen var finere på enn den er på nettsiden og enig i at det ser snålt ut med den bhen under, hehe!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. mai 2012 #13 Skrevet 25. mai 2012 Ikke min stil, men den i beige var ganske ok. Hvit kjole ville jeg ikke gått for, særlig ikke hvitt/sort i sommerbryllup
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #14 Skrevet 25. mai 2012 Det er en del brudekjoler som har "brodering" i farger på og da kan du risikere å bli for lik bruden med en kjole som dette. Jeg hadde aldri brukt den i hvitt i et bryllup.
Gjest Miryks Skrevet 25. mai 2012 #15 Skrevet 25. mai 2012 Dersom det er et kirkebryllup, bør du ha noe over skuldrene i kirken. Men kjolen var fin, den Hvorfor det? Synes kjolen var fin, jeg
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 25. mai 2012 #16 Skrevet 25. mai 2012 Kjolen var fin den, men for hvit syntes jeg. Jeg hadde kanskje følt det var litt step over...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #17 Skrevet 25. mai 2012 Dersom det er et kirkebryllup, bør du ha noe over skuldrene i kirken. Men kjolen var fin, den Hvorfor det? Synes kjolen var fin, jeg I katolske kirker er det sedvane at kvinner dekker til skuldre og knær, men det er ingen regel i andre kirker som sier noe om dette
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #18 Skrevet 25. mai 2012 http://89.11.19.42/I...77557&type=Dame kjoler Jeg syns denne blå var penere, uten å tenke farge. Likte snittet bedre. I kirken SKAL man dekke til skuldrene, og det har med respekt å gjøre. Guds hus skal ikke ha bare skuldre hos kvinner, og menn må ta av seg hatter og luer. Sånn har vi det i Norge, og i andre land er det andre regler for slikt. Som at man tar av seg sko når man går inn i et hus tilhørende religion og mer til. Man unngår hvitt til det ytterste om man er invitert i bryllup, for hvitt er brudens klesfarge, og ingen annens. Når man først følger tradisjonen med kirkebryllup og selskap, så må resten også følge med på det.
Gjest Miryks Skrevet 25. mai 2012 #19 Skrevet 25. mai 2012 http://89.11.19.42/I...77557&type=Dame kjoler Jeg syns denne blå var penere, uten å tenke farge. Likte snittet bedre. I kirken SKAL man dekke til skuldrene, og det har med respekt å gjøre. Guds hus skal ikke ha bare skuldre hos kvinner, og menn må ta av seg hatter og luer. Sånn har vi det i Norge, og i andre land er det andre regler for slikt. Som at man tar av seg sko når man går inn i et hus tilhørende religion og mer til. Man unngår hvitt til det ytterste om man er invitert i bryllup, for hvitt er brudens klesfarge, og ingen annens. Når man først følger tradisjonen med kirkebryllup og selskap, så må resten også følge med på det. Rart ikke flere jenter i klassen min som konfirmerte seg i sommerkjoler/annet enn bunad ikke hadde skuldrene tildekket. Nå går heldigvis ikke jeg i kirken, så jeg slipper å tenke på det problemet
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #20 Skrevet 25. mai 2012 http://89.11.19.42/I...77557&type=Dame kjoler Jeg syns denne blå var penere, uten å tenke farge. Likte snittet bedre. I kirken SKAL man dekke til skuldrene, og det har med respekt å gjøre. Guds hus skal ikke ha bare skuldre hos kvinner, og menn må ta av seg hatter og luer. Sånn har vi det i Norge, og i andre land er det andre regler for slikt. Som at man tar av seg sko når man går inn i et hus tilhørende religion og mer til. Man unngår hvitt til det ytterste om man er invitert i bryllup, for hvitt er brudens klesfarge, og ingen annens. Når man først følger tradisjonen med kirkebryllup og selskap, så må resten også følge med på det. Rart ikke flere jenter i klassen min som konfirmerte seg i sommerkjoler/annet enn bunad ikke hadde skuldrene tildekket. Nå går heldigvis ikke jeg i kirken, så jeg slipper å tenke på det problemet Og en ser stadig vekk bruder som gifter seg både med bare skuldre og i kjoler uten stropper Gammeldags regel
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #21 Skrevet 25. mai 2012 Du får ikke komme som gjest i mitt bryllup i den kjolen (i hvitt) ihvertfall. Jeg bryr meg lite om farger og hva de betyr (for det har vi diskutert her inne før...), men det er greit å ikke skinne mer enn bruden... Så akkurat dette med HVIT (og den kjolen var jo både fotsid og skinnende hvit) lang kjole kan jo være noe å tenke på.
You can do it! Skrevet 25. mai 2012 #23 Skrevet 25. mai 2012 Hva med denne da? http://www.hm.com/no/product/96876?article=96876-C#article=96876-A Har denne fra før. Er den for lite pyntet? Sorry at jeg maser, men er helt lost når det kommer til pentøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå