Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen til bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kleskoden er mørk dress. Fikk ikke til å kopiere adressen direkte til kjolen, men den ligger på www.lmc.as, under kjoler- Ln.dress-lilian. I hvit.

Takk hvis noen gidder å se og si sin mening:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Det er absolutt ikke min stil, men lengden er jo fin og den er jo ikke helt hvit - så den kan ikke forveksles med brudens - og da bør det vel være helt greit. Hvis det er en kjole du kan føle deg vel i, er vel alt bra.

Skrevet

Generelt sett skal man jo ikke ha hvite kjoler i bryllup - det er forbeholdt bruden. Men i og med at det er såpass mye sort mønster på denne, kan den kanskje passere? (Om jeg var bruden, ville ikke jeg har brydd meg, i alle fall).

Dersom det er et kirkebryllup, bør du ha noe over skuldrene i kirken.

Men kjolen var fin, den :)

Skrevet

syns kjolen var fin jeg :)

Passer jo fint i bryllup denne :)

Skrevet

Jeg selv hadde nok ikke gått i den, men smaken er som baken, den er selt! Men ser ikke noe problem med den , er såpass mye mønster så jeg hadde ikke reagert :)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger:) Jeg liker kjolen, men er usikker fordi den er hvit. Tenkte å ha sort sjal og sorte sko til. Kanskje best å høre med bruden hva hun synes...

Skrevet

hva med den nydelige blå lange kjolen på samme side?

Skrevet

Jeg syns den funker fint i bryllup jeg. Så lenge bruden ikke er bridezilla og mener at gjestene ikke får ha noe som helst hvitt på seg.

(litt rar side forresten, modellen hadde jo totalt feil bh til kjolen)

Skrevet

Enig med #7, syns den blå var finere:-)

Skrevet

Jeg likte den ikke. men for all del, det kan jo vær DU kler den:)

Skrevet

Jeg tror jeg ville prøvd å styre unna denne kjolen i et bryllup.

Skrevet

Ser det er litt delte meninger her, setter pris på innspill:) Syntes kjolen var finere på enn den er på nettsiden og enig i at det ser snålt ut med den bhen under, hehe!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ikke min stil, men den i beige var ganske ok. Hvit kjole ville jeg ikke gått for, særlig ikke hvitt/sort i sommerbryllup

Skrevet

Det er en del brudekjoler som har "brodering" i farger på og da kan du risikere å bli for lik bruden med en kjole som dette. Jeg hadde aldri brukt den i hvitt i et bryllup.

Gjest Miryks
Skrevet

Men kjolen var fin, den :)

Hvorfor det?

Synes kjolen var fin, jeg :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Kjolen var fin den, men for hvit syntes jeg. Jeg hadde kanskje følt det var litt step over...

Skrevet

Men kjolen var fin, den smile.png

Hvorfor det?

Synes kjolen var fin, jeg smile.png

I katolske kirker er det sedvane at kvinner dekker til skuldre og knær, men det er ingen regel i andre kirker som sier noe om dette

Skrevet

http://89.11.19.42/I...77557&type=Dame kjoler

Jeg syns denne blå var penere, uten å tenke farge. Likte snittet bedre.

I kirken SKAL man dekke til skuldrene, og det har med respekt å gjøre. Guds hus skal ikke ha bare skuldre hos kvinner, og menn må ta av seg hatter og luer. Sånn har vi det i Norge, og i andre land er det andre regler for slikt. Som at man tar av seg sko når man går inn i et hus tilhørende religion og mer til.

Man unngår hvitt til det ytterste om man er invitert i bryllup, for hvitt er brudens klesfarge, og ingen annens.

Når man først følger tradisjonen med kirkebryllup og selskap, så må resten også følge med på det.

Gjest Miryks
Skrevet

I kirken SKAL man dekke til skuldrene, og det har med respekt å gjøre. Guds hus skal ikke ha bare skuldre hos kvinner, og menn må ta av seg hatter og luer. Sånn har vi det i Norge, og i andre land er det andre regler for slikt. Som at man tar av seg sko når man går inn i et hus tilhørende religion og mer til.

Man unngår hvitt til det ytterste om man er invitert i bryllup, for hvitt er brudens klesfarge, og ingen annens.

Når man først følger tradisjonen med kirkebryllup og selskap, så må resten også følge med på det.

Rart ikke flere jenter i klassen min som konfirmerte seg i sommerkjoler/annet enn bunad ikke hadde skuldrene tildekket.

Nå går heldigvis ikke jeg i kirken, så jeg slipper å tenke på det problemet :)

Skrevet

Rart ikke flere jenter i klassen min som konfirmerte seg i sommerkjoler/annet enn bunad ikke hadde skuldrene tildekket.

Nå går heldigvis ikke jeg i kirken, så jeg slipper å tenke på det problemet :)

Og en ser stadig vekk bruder som gifter seg både med bare skuldre og i kjoler uten stropper ;)

Gammeldags regel :D

Skrevet

Du får ikke komme som gjest i mitt bryllup i den kjolen (i hvitt) ihvertfall. Jeg bryr meg lite om farger og hva de betyr (for det har vi diskutert her inne før...), men det er greit å ikke skinne mer enn bruden... Så akkurat dette med HVIT (og den kjolen var jo både fotsid og skinnende hvit) lang kjole kan jo være noe å tenke på.

Skrevet

Den beige var finere enn den hvite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...