Gå til innhold

Det er da vel ikke ut med rottingmøbler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte på å kjøpe oss rotting sofa gruppe ute, men så sier venninna mi at det er ikke in mer. Ikke at det gjør noe egentlig, men litt kjipt om ingen har det neste år igjen liksom. Kanskje da heller vente på neste mote?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ut? Jaja.. Hva slags mote skal du vente på da?? Noe som bare er in, men som du ikke liker? Nei, kjøp det du liker.

Shabby chic er visst ut for lenge siden ifølge eksperter, men butikkene bugner av det. Liten mulighet til å kjøpe noe annet..

Skrevet

Vi tenkte på å kjøpe oss rotting sofa gruppe ute, men så sier venninna mi at det er ikke in mer. Ikke at det gjør noe egentlig, men litt kjipt om ingen har det neste år igjen liksom. Kanskje da heller vente på neste mote?

De fleste jeg kjenner har rotting :)

Skrevet

Rotting er jo ikke pent.. med mindre du kjøper i skikkelig kvalitet fra f.eks Slettvold.. Disse plastrottingmøblene i mørk farge er gyselige! Hardt og vondt for øyet

Skrevet

....hvorfor i alle dager bryr du deg om det er in eller ut?

Skrevet

Spør du folk her inne så får du nok høre at det er harry fordi det er noe alle har.

Hvorfor bry seg så hardt om hva andre mener? Stol på deg selv og din egen stil

Skrevet

Spør du folk her inne så får du nok høre at det er harry fordi det er noe alle har.

Hvorfor bry seg så hardt om hva andre mener? Stol på deg selv og din egen stil

"alle" har hvite utemøbler også, men det er ikke harry likevel! Billige rottingmøbler er harry fordi det er smakløst, ikke fordi alle har det..

Skrevet

Nå er det jo ikke alle som har penger nok til å ta turen til Slettevold;D

Kjøp det du selv vil og drit i hva andre måtte mene:D Heldigvis er det lov å gjøre som man selv vil i akkurat disse spørsmålene!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Uansett hva som er in eller ut, så kjøper hvertfall jeg hagemøbler for at vi skal ha dem i mange år fremover. Regner med at moten skifter mange ganger før det er på tide å kjøpe nye. Man kan ikke følge alle trender hele tiden :)

Men skjønner jo tanken din om at det er kjekt å kjøpe noe som er in her og nå. 90% av hagemøblene i kataloger og i butikken er jo rotting, så jeg kan ikke skjønne at det skal være ut enda hvertfall.

Kjøp det du liker du, om noen år er det uansett noe nytt som 'er det siste nye'.

Skrevet

Dessuten: Rotting blir ikke ødelagt av regn (som f.eks. tre). Mørk rotting vises heller ikke støvet på. Venninna mi - som leser alt av interiørmagasiner på markedet - og har utdannelse innenfor interiør - har rotting.

Uansett: Smaken er som baken. Den er delt! Kjøp det du liker. Er du travel småbarnsmor - tenk praktisk foran estetikk! Min mening;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er i hvertfall utrolig deilig ikke å drive med vedlikehold av utemøbler også. Har rotting og synes det er utrolig digg bare å nyte sommeren i stedet for å pusse og slite for å holde noen tremøbler pene.

Skrevet

Det er da mange som har slike møbler ute jo. Kjenner mange som har det, og når jeg går gjennom feltet der vi bor, så ser jeg at mange har slike møbler ute.

Skrevet

Altså rottingmøbler har jo blitt en klassiker på terassen. Det er kanskje ikke lenger trendy, men det er fortsatt og vil nok fortsatt være en hit hos mange. De er ikke så spesielle at de går fort ut på dato, så jeg tror at hvis man liker slike møbler, så tror jeg man kan like det i mange år fremover. Sånn tenker jeg.

Sånn egentlig ble jeg lei av å se dem overalt en stund, men samtidig så liker jeg dem og vil gjerne kjøpe slike møbler selv nå som vi har bygd ny svær terasse. Men kun som salong, ikke som spisemøbler. Der like jeg best tre.

Men ut eller ei, spiller det noen rolle så lenge man liker det? Hva er den greia med at man på død og liv skal fremstå som så trendy hele tiden? Er ikke det viktigste at man selv liker det og trives med det?

Noen ganger tror jeg man henger seg for mye opp i trender bare for å vise andre at man følger med. Men selvsagt, man blir jo vant til trendene etterhvert.

Håper folk kjøper fordi de selv vil ha det og ikke pga fasade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...