Gå til innhold

Flere med tause menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke har stort ønske å snakke om følelser, sex og slikt? Har en slik mann. Han er fantastisk på alle måter, men litt vel mye innadvent. Særlig når det gjelder snakk om sex. Han har bekreftet overfor meg mange mange ganger at han elsker meg, både i ord og handling. Men han snakker aldri om noe som er problematisk for ham, selv om jeg ser at han blir irritert på noe, eller om sex generelt. Har prøvd opp igjennom årene å snakke med ham om det, spørre hva han foretrekker av stillinger og andre ting, men han ønsker ikke å snakke om det. Føler meg litt som en blind kattunge som vimser rundt i mørke i forhold til hans seksuelle preferanser. Han har aldri klaget på sexen vi har eller sagt at jeg gjør noe feil. Det samme gjelder andre veien - jeg har ikke fortalt ham hva JEG foretrekker siden han ikke viser så stort lyst til å snakke om det. Det fører til at jeg har gått glipp av en god del, for selv om man har sex så å si hver dag og det er godt, er det et par ting som jeg lengter etter.

Er det flere i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en slik en!

Hans problem er vel at han aldri fikk ha særlig meninger da han var liten, så han har problemer med både å uttrykke hva han mener, og i mange tilfeller har han problemer med å ta stilling til hva han mener.

Jeg ser at vi har et stort problem i forhold til kommunikasjon, ettersom den stort sett består av at jeg prater og har meninger, og han jatter med. Har vurdert om jeg rett og slett skal skrive en mail istedet for å prate, men han sliter med lesing og skriving også...

Skrevet

min mann er slik. etter nå flere år med jeg som prater om hvor viktig sex er og at det er gjort riktig har han enderlig klart ¨å fortelle meg litt. litt om hvilke stillinger han liker og at han liker at jeg suger litt.

mer har jeg ikke klart å få ut av han.

men han er perfekt på alle måter. beste faren barna mine kunne hatt. fantastisk mann. litt lat men det er jeg og så passer bra sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...