Gå til innhold

G-punktet finnes! Det er underlagt all tvil!!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har vært sammen i 2,5 år og alltid hatt god sex.

Jeg stoler på han og vi liker de samme tingene. Vi har periodevis et veldig spennende sexliv.

Jeg skjønte allerede for en god stund siden at jeg har et punkt der inne, hvor det er veeeeldig godt. Min samboer er den første som har kommet til dette punktet. Men for 2 uker siden, og så også i går kveld stimulerte han det skikkelig, og det var så sykt godt at jeg nesten mistet kontrollen! Kunne ikke la være å skrike og kroppen var helt stiv og bøyde seg i forskjellige stillinger. Det var helt jævla fantastisk!!! Helvete!! Ante ikke at sex kunne være sååå godt!

Jeg klarte ikke komme uten å stimulere klitoris (bare sånn jeg kommer), men jeg tror at om vi øver mer på dette kan jeg klare å komme. Har hørt at g-punkts orgasmer skal være skikkelig sterke og gode, og det forstår jeg virkelig nå at de må være!! Lyst å kunne ejakulere også, og håper håper jeg kan klare det noen gang.

Nå blir det hard trening framover! :)

Så om noen skulle være i tvil; g-punktet finnes!!!! Det er bare å lete! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Underlagt all tvil"...? Det betyr at det er høyst tvilsomt. Lær deg norsk...

Skrevet

I know;) Det er det pungtet som ca 3cm inni skjeden på den rue siden:) Altså mot magen. Få samboeren din til å fingre deg med to fingrer og bøye dem mot den rue siden med fingertuppene. Kjør på! Naiijs! :D hehe

Skrevet

"Underlagt all tvil"...? Det betyr at det er høyst tvilsomt. Lær deg norsk...

Jaha det var jo også et svar?

Alle kan skrive feil. Det var vel ikke det vesentlige eller??

Skrevet

Jeg og min samboer har vært sammen i 2,5 år og alltid hatt god sex.

Jeg stoler på han og vi liker de samme tingene. Vi har periodevis et veldig spennende sexliv.

Jeg skjønte allerede for en god stund siden at jeg har et punkt der inne, hvor det er veeeeldig godt. Min samboer er den første som har kommet til dette punktet. Men for 2 uker siden, og så også i går kveld stimulerte han det skikkelig, og det var så sykt godt at jeg nesten mistet kontrollen! Kunne ikke la være å skrike og kroppen var helt stiv og bøyde seg i forskjellige stillinger. Det var helt jævla fantastisk!!! Helvete!! Ante ikke at sex kunne være sååå godt!

Jeg klarte ikke komme uten å stimulere klitoris (bare sånn jeg kommer), men jeg tror at om vi øver mer på dette kan jeg klare å komme. Har hørt at g-punkts orgasmer skal være skikkelig sterke og gode, og det forstår jeg virkelig nå at de må være!! Lyst å kunne ejakulere også, og håper håper jeg kan klare det noen gang.

Nå blir det hard trening framover! :)

Så om noen skulle være i tvil; g-punktet finnes!!!! Det er bare å lete! :)

Fantastisk å lese, nå ble jeg veldig positiv for min egen del!

Klarer du å beskrive hvor dette punktet sitter? Hvordan stimulerte han det? Hvordan lå du?

Har prøvd for min egen del lenge, men har ikke fått det til.

Gjest Miryks
Skrevet

Alltid like morsomt med folk som "ser lyset". Det gjelder hva som helst. De oppfører seg som om det var de som oppdaget Amerika (o:

Ja, det er utrolig godt. Just keep rubbing that spot, og du spruter nok før eller siden.

Skrevet

Alle kvinner har ikke G-punkt. Italienske gynekologer har ved hjelp av ultralyd avslørt klare anatomiske forskjeller mellom kvinner som hevder at de opplever vaginale orgasmer som involverer et G-punkt, og kvinner som ikke gjør det.

Det er formen og tykkelsen på vevet som ligger like bak framveggen i vagina som avgjør om man har et G-punkt eller ikke.

Skrevet

I know;) Det er det pungtet som ca 3cm inni skjeden på den rue siden:) Altså mot magen. Få samboeren din til å fingre deg med to fingrer og bøye dem mot den rue siden med fingertuppene. Kjør på! Naiijs! biggrin.png hehe

Ja han har begynt å få inn teknikken nå. Han sa han lærte seg litt i går kveld... ;)

Han sier det blir best om han får inn nesten hele hånden, for da kan han presse mye hardere og lengre. Funker også helt klart best når jeg ligger på magen. Ja faen det var en helt fantastik opplevelse!

Sex er god og klitorisorgasmer er godt. Men dette er noe helt annet!!! :)

Skrevet

Alltid like morsomt med folk som "ser lyset". Det gjelder hva som helst. De oppfører seg som om det var de som oppdaget Amerika (o:

Ja, det er utrolig godt. Just keep rubbing that spot, og du spruter nok før eller siden.

Hahaha :)

Ja det føles nesten som at jeg har oppdaget Amerika! hihi

Jeg har alltid hatt et litt vanskelig forhold til sex, mye på grunn av at jeg ble seksuellt misbrukt som svært ung. Jeg har også et dårlig forhold til kroppen min og et lavt selvbilde. Kanskje derfor dette føles så fantastisk? At jeg kan nyte så sinnsykt.

Jeh har vært seksuellt aktiv siden jeg var 13, og er nå 28 og først nå oppdager jeg dette!

Faen jeg elsker samboeren min og g-punktet mitt! hehehe ;)

Skrevet

Samboer finner et punkt som matcher beskrivelsen når det gjelder fasong, overfate og plassering. Punktet virker ikke på meg, men kos deg du. Så håper jeg at folk som ikke jar et fungerende g punkt, men leser dette fortsetter og kose seg med klitoris orgasmer i stedet for å kun fikusere på denne berømte g punkts orgasmen.

Hvis jeg har en våt drøm så er den orgasmen mye krafftigere enn noe annet så for meg er en mentalt framprovosert orgasme kraftigst

Gjest Miryks
Skrevet

Alle kvinner har ikke G-punkt. Italienske gynekologer har ved hjelp av ultralyd avslørt klare anatomiske forskjeller mellom kvinner som hevder at de opplever vaginale orgasmer som involverer et G-punkt, og kvinner som ikke gjør det.

Det er formen og tykkelsen på vevet som ligger like bak framveggen i vagina som avgjør om man har et G-punkt eller ikke.

_Alle_ kvinner har det punktet. "Punktet" er en slags svamp, som fylles med væske når kvinnen blir opphisset, slik at hun blir våt. Når hun spruter, stimuleres svampen så intenst at den slipper mye væske på en gang.

G-punktet skal ikke stimuleres før kvinnen er skikkelig opphisset, siden det sveller opp etterhvert som kvinnen blir kåt.

Det er ikke alle som responderer på denne typen stimuli, derfor er det mange som tror at de ikke har det.

Kvinner er bygd opp likt, og alle har denne svampen som er g-punktet.

Skrevet

_Alle_ kvinner har det punktet. "Punktet" er en slags svamp, som fylles med væske når kvinnen blir opphisset, slik at hun blir våt. Når hun spruter, stimuleres svampen så intenst at den slipper mye væske på en gang.

G-punktet skal ikke stimuleres før kvinnen er skikkelig opphisset, siden det sveller opp etterhvert som kvinnen blir kåt.

Det er ikke alle som responderer på denne typen stimuli, derfor er det mange som tror at de ikke har det.

Ok. Jeg regner med at du vet mer enn gynekologer og det en ul-maskin klarer å se.

Skrevet

"Kvinner er bygd opp likt"

Ehh... nei, alle er ikke bygd opp likt. Det er ikke uvanlig at mennesker har "feil" eller "defekter", innvendig eller utvendig.

Gjest Miryks
Skrevet

Ehh... nei, alle er ikke bygd opp likt. Det er ikke uvanlig at mennesker har "feil" eller "defekter", innvendig eller utvendig.

....NORMALEN har denne svampen. Du kunne like gjerne sagt at "Alle som ikke er født med 6 tær på en fot er unormale, for jeg vet om mange som har det".

Skrevet

Signerer. Jeg for eksempel er ALLTID knusktørr, uansett hvor opphisset og desperat etter sex jeg er. Har tatt det opp med legen og han sa at det var slik kroppen min var - det ble ikke produsert noe væske der, og det gir også problemer for meg i forhold til det med orgasme osv. Så nei, ikke alle er bygd opp likt.

Skrevet

Samboer finner et punkt som matcher beskrivelsen når det gjelder fasong, overfate og plassering. Punktet virker ikke på meg, men kos deg du. Så håper jeg at folk som ikke jar et fungerende g punkt, men leser dette fortsetter og kose seg med klitoris orgasmer i stedet for å kun fikusere på denne berømte g punkts orgasmen.

Hvis jeg har en våt drøm så er den orgasmen mye krafftigere enn noe annet så for meg er en mentalt framprovosert orgasme kraftigst

Ja absolutt håper alle kan kose seg skikkelig -med eller uten g-punkts orgasmer! Mente bare å dele av min glede over denne oppdagelsen og kanskje oppmuntre noen til å prøve å finne g-punktet sitt! ;)

Og jeg forstår nå hvorfor g-unktet er berømt!!

Skrevet

....NORMALEN har denne svampen. Du kunne like gjerne sagt at "Alle som ikke er født med 6 tær på en fot er unormale, for jeg vet om mange som har det".

Normalen er ikke alle og det er nettopp det gynekologene har bevist: Alle har ikke G-punktet.

Hvorfor kverulerer du på det når du er enig i at alle ikke har det.

Skrevet

Å fÅ inn hele store mannehÅnden i fitta.Herregud.Jeg hadde ikke klart det.Bare han putter 2 fingre inn i meg,synes jeg det er vondt Å ubehagelig.

Gjest Miryks
Skrevet

Hjelpes. Vi har samme organer og alt annet i kroppen (såfremt en er samme kjønn, i tilfelle noen skal krangle på at "Nehei, gutter har tisselur, ikke jeg!". Det er fullt mulig å reagere/ikke reagere ulikt og likt fordetom.

Gjest Miryks
Skrevet (endret)

Normalen er ikke alle og det er nettopp det gynekologene har bevist: Alle har ikke G-punktet.

Hvorfor kverulerer du på det når du er enig i at alle ikke har det.

Jeg kverulerer ikke. Jeg sier at ALLE har denne svampen; Det er den som gjør deg våt. Men ikke alle reagerer på stimuli. Alle (eller flesteparten) har lilletå også, men jeg tviler på at de fleste tenner på å bli slikket på den.

Dette blir uansett for dumt. At dere absolutt skal krangle på anatomi, som STORT SETT er lik for alle, kjeder meg. Diskusjoner er morsomme, så lenge folk kommer med skikkelige argumenter, og ikke er snurt for at de ikke får the good feeling ved stimulering av svampen.

Takker for meg, og trekker meg ut av diskusjoen :)

Endret av Miryks
Skrevet

Å fÅ inn hele store mannehÅnden i fitta.Herregud.Jeg hadde ikke klart det.Bare han putter 2 fingre inn i meg,synes jeg det er vondt Å ubehagelig.

Viktig Å slappe godt av og ta god tid pÅ forhÅnd sÅ du blir skikkelig vÅt og kÅt. Og sÅ tar han en og en finger dÅ, og ikke presser oppi hele hÅnda pÅ en gang. Men vi er alle forskjellige. Og man kan fint stimulere det uten Å ha hele hÅnden oppi. ;)

Skrevet

Hjelpes. Vi har samme organer og alt annet i kroppen (såfremt en er samme kjønn, i tilfelle noen skal krangle på at "Nehei, gutter har tisselur, ikke jeg!". Det er fullt mulig å reagere/ikke reagere ulikt og likt fordetom.

Ja, samme organer har vi, men de kan fungere/ikke fungere på forskjellige måter. På samme måte som mange menn har problemer med ereksjon, orgasme og andre ting, har sikkert mange kvinner problemer med at dette G-punktet ikke virker som det skal.

Skrevet

Poenget er at alle har ikke det, selv om normalen er at alle har det. Noen mangler en nyre, noen har et øre for lite og noen har ikke G-punkt.

Alle, absolutt alle, har ikke de samme organene. Noen har "defekter".

Skrevet

"Fordetom"??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...