Gå til innhold

Hva og hvor ofte trener dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener 20 min Zumba abs hver morgen, går minimum 5 km rask gange med hunden hver ettermiddag, og trener så 20 min med Jillian Michaels-dvd hver kveld.

Har en dag treningsfri i uka, men da går jeg som regel litt lengre tur med hunden istedet.

Skrevet

Trener 5 dager i uken stort sett.

Enten: 20 min med Jilian Michaels + 20 min rockering

eller: 30 min løpetur + 30 gange + 20 min rockering

eller: 1 t spinning + 20 min rockering

Er nødt til å gjøre ting som ikke tar for lang tid, og som jeg ikke trenger å planlegge på forhånd!

Ellers går jeg meg av og til en kveldstur f.eks i tillegg..

Skrevet

Trener 3-4 ganger i uka. Og det er litt forskjellig, hvis ikke blir jeg lei!

Men jeg har minimum to styrkeøkter i uka.

Ellers sykler jeg, svømmer, jogger, rask gange i bratt stigning (tredemølle), rockering, ellipsemaskin.

Allikevel er jeg feit :( Er altfor glad i mat desverre. Jeg spiser stort sett sunt (mye fisk, fugl og grønnsaker) men spiser rett og slett for mye. I tillegg har jeg en stor svakhet for sjokolade.

Jobber med å endre tankegangen min ang mat.

Skrevet

jeg jogger/løper 3 km hver dag. prøver også å trene litt mer hjemme med enkle øvelser. men blir ikke hver dag.

ellers er jeg flink til å bevege meg. tar alltid trappa når vi er ute. ikke heis.

tar gjerne sykkelen istede for å ta bilen om jeg må en liten tur til mamma, butikken eller annet.

Skrevet

hehe- her er det de som trener som svarer tror jeg.

Trener hver dag.

Skrevet

Trener 3 ganger i uken. Kondisjon og styrke hver økt. Skal øke med en økt kondisjonsøkt i uken etter sommeren

Skrevet

Jeg løper 4 ganger i uka, fra 25 min til over 2 timer. I tillegg skulle jeg gjort litt styrketrening, men det blir heller sjeldent.

Skrevet

Herregud så mye folk trener!

Hadde jeg blitt spurt om dette før 11. april i år, hadde jeg måttet svare 0-1 gang i uka, litt anpusten på tredemølla og litt vekter på apparater, alt med halvhjertet innsats. Hadde jeg blitt spurt før jul, ville jeg svart aldri, jeg trener ikke.

Siden 11. april har jeg derimot trent 3-5 dager i uka, vekselvis styrke og/eller styrke. Jeg trener hardt, jeg pusher meg og jeg elsker det.

Løper 5 km naturlig intervall i skogen eller 5 km intervall på tredemølla, eller jeg går på høypuls spinningtimer eller step.

Styrke trener jeg enten hjemme, med egen kropp, manualer og medicineball, eller på senter, med apparater og egen kropp/bosu.

Skrevet

Svømmehallen 2 ganger i uka (ikke hver uke det passer), går turer og trener på elipsemaskin hjemmew istua foran tv. Trener 5 til 7 dager i uka...

Skrevet

Tre ganger i uken. Enten mølle eller spinning etterfulgt av 30 min styrke.

Skrevet

2-3 ganger i uken. Jogger 6-7 km og/eller går på fjellet. I tillegg sykler jeg på jobben,da. Det er 7+7 km og med en bratt bakke begge veiene. det er god trening også.

Skrevet

På en god uke trener jeg 6-7 dager i uken, 7-10 økter ca

Mandag: Pilates(60 min) og yoga(60 min) + jogging (20-30 min)

Tirsdag: Zumba (60 min)

Onsdag: Håndballtrening (90 min) + styrke (40 min) + oppvarming/avslutning på tredemøllen

Torsdag: Zumba (60 min)

Fredag, lørdag og søndag har jeg ikke noe fast opplegg, men blir styrke og kondisjon. Prøver å ha en hviledag på fredag eller lørdag, men det er ikke alltid så lett :P

Ikke alltid tiden strekker til heller, men det jeg går glipp av en dag tar jeg som regel igjen en annen dag om jeg ikke er syk eller skadet.

Går tur hver dag, og bruker badehallen her til å svømme innimellom.

Skrevet

Så flinke dere alle er!

Etter at ryggen min gikk til helvete så svømmer jeg nå 4-5 ganger i uka. Rolig svømming, ikke noe butterfly stil her altså ;)

Er på bedringens vei så håper at jeg snart kan børste støvet av joggeskoene mine :)

Skrevet

Oi, så flinke dere er! Trenger denne inspirasjonen ja!

Jeg er alt for lat. Går tur 1 gang om dagen (ca 30min-60min.) også noen min. rockering på kveldstid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...