kaklemor Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Jeg maler hele verandaen, og nå skal jeg bare fyke over med siste strøk av hvit så er jeg ferdig! :) Så satte meg ned og tok en pause, og DUMME meg satte meg ned med beina i kors Bekkenet er ikke helt fornøyd nå ^^
Gjest Tullmusa83 Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Ta deg en mojito, en coronna og et glass hvitvin gjenta til bekkenet ikke lengre verker.
kaklemor Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2012 Hadde det bare vært så vel :) Er halvveis i svangerskapet og jeg har en uvane; klarer IKKE å slappe av! Nei, jeg får prøve med munkholm
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg maler hele verandaen, og nå skal jeg bare fyke over med siste strøk av hvit så er jeg ferdig! :) Så satte meg ned og tok en pause, og DUMME meg satte meg ned med beina i kors Bekkenet er ikke helt fornøyd nå ^^ syns du er flink jeg som maler mens du er gravid. hva du skal gjøre for å få bort smerten vet jeg ikke. slappe av er ganske greit. ta det rolig mens du maler.
kaklemor Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2012 Jeg maler hele verandaen, og nå skal jeg bare fyke over med siste strøk av hvit så er jeg ferdig! :) Så satte meg ned og tok en pause, og DUMME meg satte meg ned med beina i kors Bekkenet er ikke helt fornøyd nå ^^ syns du er flink jeg som maler mens du er gravid. hva du skal gjøre for å få bort smerten vet jeg ikke. slappe av er ganske greit. ta det rolig mens du maler. Takk Er ikke direkte smerte, er bare at det virkelig låser seg om jeg setter meg til rette Maler i rolig tempo og slapper av, så det blir da ferdig til slutt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå