Gå til innhold

Jeg er så flink :))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg maler hele verandaen, og nå skal jeg bare fyke over med siste strøk av hvit så er jeg ferdig! :) :)

 

Så satte meg ned og tok en pause, og DUMME meg satte meg ned med beina i kors :P Bekkenet er ikke helt fornøyd nå ^^

Videoannonse
Annonse
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Ta deg en mojito, en coronna og et glass hvitvin gjenta til bekkenet ikke lengre verker.

Skrevet

Hadde det bare vært så vel :) :)

 

Er halvveis i svangerskapet og jeg har en uvane; klarer IKKE å slappe av! :)

 

Nei, jeg får prøve med munkholm ;)

Skrevet

Jeg maler hele verandaen, og nå skal jeg bare fyke over med siste strøk av hvit så er jeg ferdig! :) :)

 

Så satte meg ned og tok en pause, og DUMME meg satte meg ned med beina i kors :P Bekkenet er ikke helt fornøyd nå ^^

 

syns du er flink jeg som maler mens du er gravid.

hva du skal gjøre for å få bort smerten vet jeg ikke. slappe av er ganske greit.

ta det rolig mens du maler.

Skrevet

Jeg maler hele verandaen, og nå skal jeg bare fyke over med siste strøk av hvit så er jeg ferdig! :) :)

 

Så satte meg ned og tok en pause, og DUMME meg satte meg ned med beina i kors :P Bekkenet er ikke helt fornøyd nå ^^

 

syns du er flink jeg som maler mens du er gravid.

hva du skal gjøre for å få bort smerten vet jeg ikke. slappe av er ganske greit.

ta det rolig mens du maler.

Takk :)

Er ikke direkte smerte, er bare at det virkelig låser seg om jeg setter meg til rette :P

 

Maler i rolig tempo og slapper av, så det blir da ferdig til slutt :-D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...