Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 jeg har et stebarn som skal konfirmeres snart. mamman til dette barnet har fire barn til. pappen til barnet har et barn til. (pappan og mitt felles barn) altså har denne konfirmanten 5 søsken tilsammen. mamman til mitt stebarn har skrevet sang til konfirmanten hvor hun har skrevet at han er storebror til 4. dette finner jeg støtende. hun har utelatt barnet mitt. jeg merker jeg blir fylt av følelser og lite fornuft. derfor lurer jeg på om jeg overreagerer. jeg har ikke sakt noe til henne, men merker jeg ønsker å snu ryggen til henne. jeg er sur på henne og syns hun er dum. litt sånn barnslig følelse. hva syns dere andre om dette? å utelate et barn i en sangtekst? dette barnet kan ikke lese og vil mest sannsynlig ikke skjønne noe.
Major HotLips Houlihan Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Å utelate et barn er ikke pent gjort, men for å være helt ærlig så er det hun som driter seg ut. Alle vet vel at konfirmanten har 5 søsken? La hun leve i sin egen lille boble, alle andre ser jo virkeligheten
Gjest Tullmusa83 Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Regner med at farmoren til gutten påpeker det i krast ordelage at hun føler det er feil at et av barnebarne ignoreres på den måten. Hvis hun er en dame med tak i alTså. Selfølgelig burde jo pappan ta tak, men etter å ha lest litt her inne harjeg jo skjønt at alle menn med sånne ekser er konfliktsky tøffler. Som har tilpasset seg sterke kvinner bådde heiman i fra og i første ekteskap.
Utrulig Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Du får skrive en sang til konfirmanten fra dei og faren og ¨å med der at konfirmanten har 1 søsken hos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå