Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Venter på en operasjon på sykehuset. Var inne i september/oktober i fjor og snakket med kirurgen. Fikk beskjed om at operasjonen skulle skje i midten av januar. Purret i slutten av april og so var var jeg inne. P.g.a. sykdom blant de ansatte ble jeg sendt hjem igjen. Ringte onsdag, men fortsatt ikke satt opp ny time. Fikk beskjed om at jeg kunne ringe neste uke, men lurer på å ringe i dag.. Er normalt en tålmodig person, men får jo absolutt ikke planlagt noen ting. Ingen sommerferie. Sakl egentlig i utdrikningslag og bryllup, men er jo ikke sikkert jeg får reist i det hele tatt. Skal fjerne bryster forebyggende p.g.a. en genfeil. Hadde det vert et kne så hadde det nok vert annerledes, men dette sliter på merker jeg...
Gjest peacock Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Ja, du skal mase! Var en sak i media for et par uker siden om at de som maser kommer foran i køen :-)
#Ariadne# Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Mas alt du kan ! Undersøk muligheten for å bytte sykehus også. Ofte er det kortere ventetid andre steder. Lykke til :-)
Cimorene Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Bare ring de. Er jo ofte de som maser litt, men ikke er aggressiv/sint får gjerne hjelp først. Kan hende de har glemt av deg litt, så bare å etterlys time. Gjerne si at du synes det er vanskelig mtp å planlegge sommerferie og ha livet på vent. Tvi tvi
lille sprelle Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Dessverre - den som maser hun får - mas i vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå