Gå til innhold

Endelig er vi en normal familie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i mange år hatt det veldig tungt, har hatt null energi og har ikke orket noenting. Det har resultert i at vi har levd i et skikkelig rottereir. Hybelkaniner overalt, ting overalt. Er nesten så ille om på ekstreme samlere på tv, bare at problemer har ikke vært manglende vilje til å kaste. Og det har gått så utover min tenåringssønn. Han har vel vært flau vil jeg tro, flau over å vise fram huset vårt.

Men nå har jeg "endelig" fått en diagnose, endelig hjelp å få. Så nå jobber jeg bare 50 % og har hatt energien til å gradvis den siste måneden startet på opprydding. Et og et rom liksom. Og nå er det levelig igjen.

Og nå er det besøk her stadig vekk. Den dårlige samvittigheten ble kastet ut med resten av søpla. Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, men jeg er bare så glad og lettet :)

Ha en strålende dag alle sammen :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, det er ingenting som et ryddig hjem og den gode samvittigheten som følger med :) Kos deg masse med familien og huset ditt :)

Skrevet

I enkelte perioder får man ikke gjort så mye som man ønsker, slik er det bare. Men det er utrolig deilig når ting ordner seg.

Skrevet

så deilig at du har energi til overs. det er utrolig godt å få etter å ikke ha hatt det på en stund.

ikke tenk på hva andre tenker,

du har energi nå. det som teller.

syns du skal være kjempe fornøyd med deg selv.

kos deg med å få det bedre i hjemmet ditt. =)

Skrevet

Så kjekt!

Nå fikk jeg lyst til å rydde...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hurra for deg HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...