Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Hva er det med Apple som gjør at dere Apple-eiere mener det er enklere enn Windows/Android? De gangene jeg har tastet på Iphone/Mac holder jeg på å klikke, alt er kaos. Jeg tenker det må blir motsatt for de som er vant med Apple-produkter. Hva er så kronglete med Android?? De er bygget opp slik som pcene, - som arkiv med undermapper. Veldig enkelt hvis man kan litt mer enn å surfe. Nei, jeg er litt provosert over disse applefantastene som HELE tiden skal prakke det over på oss som har tørre kjedelige produkter - i deres øyne - men som faktisk er fornøyd med systemet. Det er jo ikke vanskelig!
mummitrollet <3 Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har vært innom det meste av mobiltelefoner og datamaskiner. Av alle de produktene er JEG fornøyd med iPhone og MacBook. Jeg sier ikke at det er best og at alle bør skaffe seg det. Jeg har hvertfall vært superfornøyd, og ikke en eneste gang har mine Apple produkter vært inne til reperasjon eller vært trøblete ved bruk så for MEG er de best. Har både iPhone, MacBook, iPod og iPad... Mannen min var som deg, skjønte ikke styret rundt Apple, gjett hvem som nå har iPhone og MacBook pro? Hehe... Noen liker tøybleier og andre ikke, noen liker ergo og andre liker babybjörn sin bæresele... Vi er forskjellige! Klart er det en vanskelig overgang fra Windows til Mac men man blir vandt til det... Eller kanskje ikke
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Merkelig det det, for jeg blir like irritert over alle pc/androidfolia som går til angrep med en gang jeg drar frem macen eller iphonen. Jeg har aldri skrytt eller vært nedlatende eller sagt at noe er bedre enn det andre, tvert i mot har jeg bare vært applefan det siste året. Elsker det nå, det er det som er best for MEG. Er det midreverdighetskompleks som gjør at man antar at appleeiere skal begynne å skryte og rakke ned før de engang har rukket å åpne munnen?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg skryter ikke, eller prøver å prakke produktene på pc-tilhengere. Men min erfaring og mening er at Apple er desidert best! Uten tvil! Har brukt x antall kroner på bærbare og stasjonære pc´er og på reperasjoner. Har nå hatt iMac og MacBook pro i 3-4 år. Aldri hatt problemer med de. Aldri har de hengt seg eller stått å stanget sånn som pc gjør til stadighet. Noen synes kanskje overgangen er vanskelig, men tror det avhenger endel av viljen... Om man i utgangspunktet har bestemt seg for å ikke like Apple sine produkter, så blir det vanskeligere å lære. Jeg f eks har bestemt meg for at jeg aldri skal ha noe annet enn iPhone. Har prøvd både samsung og htc, men skjønner ingenting av de
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Jeg skjønner heller ikke det, men har heller ikke vært utsatt for så mange fanatiske appletilhengere. Jeg har iPod og iPad selv, men har androidtelefon. Iphone er helt sikkert en strålende god telefon det også, men jeg gidder ikke bruke så mye på en telefon når jeg har en billigere samsung som fungerer utmerket. iPad'en bruker jeg en del, men mest til raske oppslag på nett, fordi det tar for lang tid å kjøre igang laptopen. Men skal jeg sitte lenge på pc'en og være her inne f.eks så velger jeg alltid laptopen.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 klart det fremstår som et kaos når du ikke er vant til tankegangen! Jeg fikk min første macbook pro nå i vinter, og nå når jeg virkelig har lært den å kjenne kjenner jeg nesten en kjærlighet for den. Før var en pc en pc. Jeg kan irritere meg voldsomt over pc på jobb og til mannen min når jeg nå må innom dem, pga at den er tungvind. Man bruker stort sett færre kommandoer på mac enn på pc. Jeg har også hatt iphone, men har nå gått over til androidtelefon. Iphonen var veldig enkel og intuitiv, men jeg likte ikke at den var så låst i forhold til å personliggjøre den. Jeg vil påstå at den er enklere å lære seg en android/WP, men det man kan er jo uansett enkelt. Appleprodukter er dyre, men de er faktisk verdt det. Men jeg har full forståelse for at de som ikke har prøvd det mener det er bortkastede penger. En pc fungerer jo også stort sett til det bruket man vil.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Men iphone er jo best hehe. Nei, jeg skryter aldri av at jeg har iphone, eller sier at det er bedre enn andre produkter, det er jo smak og behag. Men JEG liker iphone best. Min gamle iphone 3 ble ødelagt, og da kjøpte jeg en htc som jeg egentlig aldri likte. Solgte den etter under ett år, og kjøpte iphone 4. Kommer nok ikke til å gå tilbake til en annen mobiltelefon noensinne tror jeg Jeg har ikke mac da, og det gidder jeg ikke å ta meg råd til å kjøpe heller. Trives med min minipc til 1500 kr (B-vare )
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 har brukt så mange titusner på pc, at jeg tilslutt ble lei.. kjøpte med en macbook pro og ser meg ikke tilbake for å si det sånn! ingen hakking, oppheng eller virus. elsker det. Men pleier aldri å si det til noen, men alle med android pleier å si til meg at deres ting er mye bedre med engang jeg tar opp iphonen min. Javel, sier jeg da, jeg kan jo ikke hvite om deres telefon er bedre. (hadde forresten en sony erricsson experia , men den kastet jeg i søpla, da den aldri ville ringe til samme personen som jeg...kjøpte meg en iphone og den er i allefall veldig lettvinn.)
ellen-propellen Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Jeg syns iPhone er brukervennlig og stabil. Samtidig er det en fordel for oss som ikke er nerder ( ) at iTunes og AppStore eksisterer. Det er enkelt og det virker.....alltid. Har aldri jeg på telefonen og den kødder ikke. Alle andre telefoner jeg har hatt gjør det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Har både Iphone og Macbook Pro, og er veldig fornøyd. Når det gjelder telefonen kan jeg ikke uttale meg om Iphone vs Android, siden jeg aldri har hatt noen annen av den typen tlf før. Men når det gjelder pc vs Mac, kan jeg med hånden på hjerte si at jeg ALDRI kommer til å kjøpe noe annet igjen! Når jeg hadde pc var det stadig noe tull, enten med tilkoblinger, hastighet eller nedlastinger. Og de siste 2 årene har hele 3 pc'er tatt kvelden for meg, uten at jeg har gjort noe spesielt for å få det til å skje. Har aldri hatt virus, bare behandlet dem pent, osv- likevel har de gått i svart. Den ene fordi skjermen røk, den andre fordi harddisken kræsja av seg selv, og den tredje greier ikke engan reparatørene finne utav. Så jeg ble pisselei, og jubla da mannen kjøpte en Mac til meg. Nå har jeg hatt denne i snart 6 mnd, og det har ALDRI vært et eneste problem med den. Så jo, jeg kommer til å fortsette å skryte av Mac til alle som vil høre!
Gjest vinterbrud Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Hva er egentlig forskjellen på en mac og en pc? Selv har jeg en Acer pc, og skjønner ikke vitsen med en mac. Og irriterer meg over alle appene som det mases om overalt,jeg har bare en gammeldags mobil og føler meg egentlig litt utenfor. På en Galaxsy telefon tar en fine bilder,har jeg oppfattet. Uff,jeg føler meg gammel her,hehehe. Men jeg er litt fascinert av nettbrett da.Og det viktigste for meg med en mobil,er at det er lett å ringe,ta bilder og sende meldinger. Musikk og spill bryr jeg meg ikke om på en mobil.
I scream for icecream! Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 Once you go mac, you never go back. Fra spøk til alvor; til MITT bruk er jeg avhengig av mac. Har hatt PC i mange år, og synes mac var litt trøblete i starten, men nå som jeg er vant til det synes jeg PC er helt forferdelig. Jeg driver med mye tegneprogrammer, og synes det er fantastisk med alle snarveiene, dramuligheter osv. Kommer ALDRI til å ha PC igjen. Har heller aldri hatt hverken virus eller andre problemer med macene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå