Gå til innhold

Redd for lyn og torden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jada..

Kan ikke huske sist jeg opplevde at det lynte og tordnet, men nå bråvåknet jeg og ble rett og slett knallskremt! Har aldri likt det, pleide å skrike hysterisk da jeg var lita, og er ikke så langt unna nå heller!:P

Er så skummelt å være alene akkuat nå. Vet egentlig ikke hva det er som gjør at jeg er redd, men er vel rett og slett ikke vant til dette?

Hjelpes, akkurat nå vil jeg bare greve et stort hull!

 

Får ikke til å forklare meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...