Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Jada, jada.. Kan ikke huske sist jeg opplevde at det lynte og tordnet, men nå bråvåknet jeg og ble rett og slett knallskremt! Har aldri likt det, pleide å skrike hysterisk da jeg var lita, og er ikke så langt unna nå heller! Er så skummelt å være alene akkuat nå. Vet egentlig ikke hva det er som gjør at jeg er redd, men er vel rett og slett ikke vant til dette? Hjelpes, akkurat nå vil jeg bare greve et stort hull! Får ikke til å forklare meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå