Gå til innhold

En ekkel opplevelse.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta vår(på 2 år) hostet til hun spydde....jeg sprang inn til henne og der ligger hun å gurgler i spy....akkurat som hun ble paralysert, jeg snudde henne til siden slik at hun fikk det ut, men hærlighet så ekkelt....hva om vi ikke hatt hørt henne....:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår(på 2 år) hostet til hun spydde....jeg sprang inn til henne og der ligger hun å gurgler i spy....akkurat som hun ble paralysert, jeg snudde henne til siden slik at hun fikk det ut, men hærlighet så ekkelt....hva om vi ikke hatt hørt henne....:S

Hun hadde nok snudd hodet til side, våknet opp skikkelig hvis det er en trøst.

Skrevet

uff ja håper det, men det var akkurat som om hun ikke skjønte hva som skjedde og ble helt satt ut...får håpe hun ikke spyr mere:S

Skrevet

Jenta mi på to har store hosteanfall til hun spyr. Hun snur seg heller ikke! Jeg er livredd.. :-/

Gjest Miryks
Skrevet

Hun hadde nok snudd hodet til side, våknet opp skikkelig hvis det er en trøst.

Det er overhodet ikke sikkert hun ville gjort. Fulle folk kan kveles av eget spy, så små barn kan nok også det.

Ikke for å uroe HI, men...

Skrevet

Fulle folk er bedøvd i sentralnervesystemet, dét er årsaken til at refleksene som får deg til å søke frie luftveier ikke virker.

Skrevet

vår gjorde også dette, og da det meste var slim fikk han det ikke ut av munnen, men han begynte å gråte så jeg hørte ham og fikk hjupet han.

han er to , snart 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...