Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 jenta vår(på 2 år) hostet til hun spydde....jeg sprang inn til henne og der ligger hun å gurgler i spy....akkurat som hun ble paralysert, jeg snudde henne til siden slik at hun fikk det ut, men hærlighet så ekkelt....hva om vi ikke hatt hørt henne....:S
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 jenta vår(på 2 år) hostet til hun spydde....jeg sprang inn til henne og der ligger hun å gurgler i spy....akkurat som hun ble paralysert, jeg snudde henne til siden slik at hun fikk det ut, men hærlighet så ekkelt....hva om vi ikke hatt hørt henne....:S Hun hadde nok snudd hodet til side, våknet opp skikkelig hvis det er en trøst.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 uff ja håper det, men det var akkurat som om hun ikke skjønte hva som skjedde og ble helt satt ut...får håpe hun ikke spyr mere:S
♥Nemi♥ Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Jenta mi på to har store hosteanfall til hun spyr. Hun snur seg heller ikke! Jeg er livredd.. :-/
Gjest Miryks Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 jenta vår(på 2 år) hostet til hun spydde....jeg sprang inn til henne og der ligger hun å gurgler i spy....akkurat som hun ble paralysert, jeg snudde henne til siden slik at hun fikk det ut, men hærlighet så ekkelt....hva om vi ikke hatt hørt henne....:S Hun hadde nok snudd hodet til side, våknet opp skikkelig hvis det er en trøst. Det er overhodet ikke sikkert hun ville gjort. Fulle folk kan kveles av eget spy, så små barn kan nok også det. Ikke for å uroe HI, men...
NoraLill82 Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Fulle folk er bedøvd i sentralnervesystemet, dét er årsaken til at refleksene som får deg til å søke frie luftveier ikke virker.
♥ anonym♥ Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 vår gjorde også dette, og da det meste var slim fikk han det ikke ut av munnen, men han begynte å gråte så jeg hørte ham og fikk hjupet han. han er to , snart 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå