Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 ja, man skal jo ikke gå rundt og irritere seg og misunne familiemedlemmer som ikke har gjort en noe, men likevel. Har en svigerinne (gift med mannens bror) som får til så mye! Hun har tre små gutter, og er turbomamma. Hun har en interessant utdannelse, drømmejobb ( som hun kan ha hjemmefra), tynn etter tre fødsler, masse venninner, venninneturer, intelligent og sofistikert, får til et sunt kosthold til hele familien, jogger og trener, OG har definitvt valgt den mest handkekraftige mannen i søskenflokken (de er fire gutter, og min mann er en datalatsabb i forhold til broren, som er mannen hennes. Han står på og er virkelig en super pappa) sukk....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Vel, ingen er perfekte, og det er nok sikkert noe hun misunner deg for og.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Det heter vel at "alle har sitt", hehe... Kanskje hun stresser for mye for å oppnå dette? Du skriver ikke noe om klesstilen hennes, eller håret... Men det er vel gjerne også ekstraordinært bra.
ROFL Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Det kunne jeg nesten ha skrevet selv, sånn bortsett fra at min mann ikke er så værst han heller. Men, men, vi kan ikke alle være perfekte, heldigvis. Jeg liker min svigerinne godt, og hun jobber hardt for å få livet slik hun vil ha det, så det er henne vel undt.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Hm, nei. Jeg tror derimot jeg har en svigerinne som ser på meg akkurat slik du beskriver. Jeg trakk nok det lengste strået i forhold til en del ting, og jeg føler hun har behov for å hevde seg når vi er sammen fordi hun hele tiden prøver å "bevise" noe. Slitsomt. Jeg har ikke gjort noe annet enn å leve mitt liv på en best mulig måte. (og i forhold til kommentaren over her, så er det faktisk ingenting jeg misunner min svigerinne)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Hm, nei. Jeg tror derimot jeg har en svigerinne som ser på meg akkurat slik du beskriver. Jeg trakk nok det lengste strået i forhold til en del ting, og jeg føler hun har behov for å hevde seg når vi er sammen fordi hun hele tiden prøver å "bevise" noe. Slitsomt. Jeg har ikke gjort noe annet enn å leve mitt liv på en best mulig måte. (og i forhold til kommentaren over her, så er det faktisk ingenting jeg misunner min svigerinne) Så heldig for deg da at du trakk det lengste strået og misunner henne ingenting............
3 er nok! Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Jeg vet at jeg ble sett på slik du beskriver tidligere, men "medaljen" har en bakside. Det er slettes ingen medalje i det hele tatt, egentlig. Jeg led av et ekstremt behov for å være perfekt, for å tekkes alt og alle, for å bli likt av alle, jeg sa aldri nei til noen eller noenting osv. Jeg hadde også tvangstabker hva angår renslighet. Det var (og er til tider) et slitsomt liv som gjorde at jeg jeg fikk diagnosen utbrenthet to ganger, og diverse andre skader i kroppen. Jeg var ikke lykkelig, men alle trodde det. Gubben viste seg alltid fra sin beste side i offentligheten, men hjemme satt han (og sitter fremdeles) på ræva forran dataen. Nå er jeg bleik og tjukk, ustelt på håret, det er smuler på gulvet, håndavtrykk på vinduene, vi spiste halvfabrikert middag i dag, jeg ga opp kampen om å få den minste skrikerungen til å sove, så jeg lot han sovne i vår seng. Men vet du hva? Jeg er lykkeligere nå enn da jeg var "perfekt". Å være "perfekt" er faktisk jævlig slitsomt! Kanskje din svigerinne er som jeg var..?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Haha,NEI. Hun er den største drittkjerringa jeg har møtt. Og jeg har derfor kuttet henne ut. Hurraaa
Nikamo Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har ei som gjerne VIL være perfekt, og som dermed kommer ut som en skikkelig besserwisser... Heldigvis har jeg to gode og skjønne svigerinner også De er begge ganske ulike meg selv, men jeg liker de veldig godt og misunner dem på ingen måte Beundrer hver av dem for ting de er gode på, men ser at jeg også har ting å bidra med som de kan ha glede av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå