Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/krim/politiet-maatte-hjelpe-smaabarn-ut-av-glohet-bil-3790046.html Tror linken taler for seg.. ((((
Trønderbærta Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Se på trønderavisa sine sider, www.t-a.no lignende sak..
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2012 Jeg så det i andre tråden ja.. Jeg skummer av raseri...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 http://www.tv2.no/ny...il-3790046.html Tror linken taler for seg.. (((( HELDIGVIS er det 6 + og piskregn her vi bor, så det problemet slipper man her Uansett skal man aldri forlate et barn i bil. Discusting!. Men dette her leser man jo om hvert år. Folk lærer aldri.
butt Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Saken i Trønderavisa noen refererte til over her: Jeg blir helt svimmel av raseri!! Går det virkelig an?! Jenta på 3 skulle sove i bilen, hva med å åpne vinduene, hva med å se etter henne? Man skal uansett ikke etterlate et barn i bilen i denne varmen, bilene blir glodheite. Barnemishandling, tenk hvor forferdelig å være innesperret i en bil, ikke komme deg ut, ikke få luft og denne varmen i tillegg. Stakkars små barn Noen burde virkelig hatt behov for et grunnleggende kurs og en skjekk på sine omsorgsevner før de fikk barn..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Jeg bor i Steinkjer, og håper virkelig jeg ikke vet hvem dette er..isåfall vil jeg nok revurdere bekjentskapet..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Hvert bidige år dukker det opp sånne saker..Hvorfor blir det ikke kjørt holdningskampanjer på dette?? Forklar meg dette, de som skjønner logikken..
*Smiley* Skrevet 24. mai 2012 #10 Skrevet 24. mai 2012 Heldigvis så blir de anmeldt , håper at barnevernet blir koblet inn.Det er noe veldig galt med sånne folks omsorsgsevner!!!!!!!
Edelweis Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 Jeg bor også i steinkjer og jeg er rystet over saken. Hjernedøde foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå