Gå til innhold

HVA I HULESTE HEITESTE feiler det sånne foreldre?? :(((

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på trønderavisa sine sider, www.t-a.no lignende sak..

Skrevet

Jeg så det i andre tråden ja.. Jeg skummer av raseri...

Skrevet

Finnes mange slike foreldre med IQ = 0

Skrevet

http://www.tv2.no/ny...il-3790046.html

Tror linken taler for seg.. sad.png((((

HELDIGVIS er det 6 + og piskregn her vi bor, så det problemet slipper man her ;) Uansett skal man aldri forlate et barn i bil. Discusting!. Men dette her leser man jo om hvert år. Folk lærer aldri.

Skrevet

Saken i Trønderavisa noen refererte til over her: Jeg blir helt svimmel av raseri!! Går det virkelig an?! Jenta på 3 skulle sove i bilen, hva med å åpne vinduene, hva med å se etter henne? Man skal uansett ikke etterlate et barn i bilen i denne varmen, bilene blir glodheite. Barnemishandling, tenk hvor forferdelig å være innesperret i en bil, ikke komme deg ut, ikke få luft og denne varmen i tillegg. Stakkars små barn :( Noen burde virkelig hatt behov for et grunnleggende kurs og en skjekk på sine omsorgsevner før de fikk barn..

Skrevet

Jeg bor i Steinkjer, og håper virkelig jeg ikke vet hvem dette er..isåfall vil jeg nok revurdere bekjentskapet..

Skrevet

Hvert bidige år dukker det opp sånne saker..Hvorfor blir det ikke kjørt holdningskampanjer på dette?? Forklar meg dette, de som skjønner logikken..

Skrevet

Heldigvis så blir de anmeldt , håper at barnevernet blir koblet inn.Det er noe veldig galt med sånne folks omsorsgsevner!!!!!!!

Skrevet

Jeg bor også i steinkjer og jeg er rystet over saken. Hjernedøde foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...