Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10070655 Hvert år ser vi sånne historier i media. Jeg skjønner ikke at der fortsatt finnes folk som ikke skjønner at man ikke låser barn inne i stekeovnsvarme biler? Nå kjenner vi selvfølgelig ikke historien til de aktuelle foreldrene, så hvis noen av dere som leser dette har gjort liknende så vil jeg gjerne vite hva dere tenker.
Gjest peacock Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Foreldrenes historier synes jeg er irrelevante med mindre de har vært ute for å hjelpe til ved en trafikkulykke eller liknende. Man forlater ikke barna sine alene - hverken i bilen eller noen andre steder! Punktum.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg er selvsagt helt enig med deg peacock, men vil likevel gjerne høre hva foreldrene har å si. Jeg har selv latt ungene sitte i bilen mens jeg har løpt inn i butikken (bor på et lite sted) Men da har eldste full kontroll, dørene er selvsagt ikke låst, så skulle noe skjedd så kommer de seg ut uten problem. Man hører jo om så mye rart, som for eksempel de stakkarene som har glemt at barna har vært i bilen...
anonym91 Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 sjønner ikke at det er mulig.. hadde for det første aldri latt barna mine vere igjen i bilen før di var evt større og kunne gå utav lett. men i denne varmen?? hallo.. at det sjer i norge fatter eg ikkje. klarer ikkje og vere i bilen med vinduene igjenn selv.. hadde ikkje latt barna vere i gjenn i varmen hverfall..
Gjest peacock Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Jeg er selvsagt helt enig med deg peacock, men vil likevel gjerne høre hva foreldrene har å si. Jeg har selv latt ungene sitte i bilen mens jeg har løpt inn i butikken (bor på et lite sted) Men da har eldste full kontroll, dørene er selvsagt ikke låst, så skulle noe skjedd så kommer de seg ut uten problem. Man hører jo om så mye rart, som for eksempel de stakkarene som har glemt at barna har vært i bilen... Er forskjell på å være 3 minutter i butikken og å være borte såpass lenge at politiet blir tilkalt OG rekker å komme. Det skjønner jeg ikke! Og når du har et barn som er gammel nok til å vite hvordan man åpner bilen og ta vare på de yngre søsken vil jeg heller ikke kalde det at barna er helt alene og uten oppsyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå