Gå til innhold

Hva MÅ man gjøre i Krakow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra å dra til Auszwich

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Jeg har fått anbefalt saltgruvene, de skal være helt fantastiske. Men jeg har ikke sett dem :P

Jeg hadde litt tid til rådighet under et seminar, og fikk med meg sånn mini-turistbuss gjennom to bydeler, helt ok, og en shoppingtur på Galleria Krakowska. Digget senteret, det var rett ved gamlebyen..

Merkevarer er merkbart billigere en hjemme, det jeg så på var kanskje 2/3 av prisen. Silkeskjerf og strømpebukser kostet mye mindre enn hjemme.

Jeg fant en superfavorittbutikk, en polsk klesbutikk (kjede) som heter AGGI. Masse fint, i materialer som føles bedre enn mye man får i kjedebutikker her hjemme. Dette kommer jo veldig an på den enkeltes smak. Sjekk aggi.pl for en pekepinn.

Skrevet

Saltgruvene er helt fantastisk og anbefales på det sterkeste :)

Ellers er det veldig koselig å gå rundt i byen på torget. En tur til slottet Wawel er også koselig. Og er du glad i shopping Må du på det store senteret som ligger i byen :)

Krakow er helt fantastisk på denne tiden.

God tur :)

Skrevet

Bortsett fra å dra til Auszwich

På torget er det en liten sidegate rett ved siden av Hard Rock cafe.Gå inn der og ta til høyre, gå ca 50 m og du kommer til verdens mest fantastiske resaturant med himmelsk mat og en vakker hage. Den heter Piemento.

Skrevet

Det skal jeg notere meg :) Takk takk. Var der i fjor også, men var så få dager, så denne gangen vil jeg få med meg mer :)

Er det noen bra uteplasser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...