Gå til innhold

Hvordan takler ungene deres den plutselige varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ba treåringen om å få gå inn i sted... Kan vi gå inn, det er så varmt! sa han... he he... det er ikke ofte han ikke liker seg ute i hagen! Basseng og alt sånn ligger litt ufremkommelig enda, så det var ikke så lett å få kjølt seg ned.. Men.. man skal jo ikke klage over det fine været!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ettåring blir ganske vanskelig å ha med å gjøre...

Skrevet

På dagtid går det fint, men på kvelden får de ikke sove stakkars. De er fremdeles våkne!! (2 og 4 år). Med babyen går det bra både natt og dag, men han er utrolig snill alltid :-)

Skrevet

Ettåringen min elsker å være ute hele dagen, hun er i et strålende humør og vi finner på mye gøy. Hun blir vanligvis veldig sutrete hvis vi er inne en hel dag pga. dårlig vær. Men: Hun bruker lang tid på å sovne på kvelden, selv om hun er veldig trøtt. Bruker også mye lengre tid på å få henne til å sovne på dagen, da hun sovner kun i vogn ute på dagen, og det er fryktelig varmt, helt plutselig :)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Hun på 2,5 år elsker det. Synes det er fantastisk å løpe rundt i trusa eller bade i bassenget i hagen. I tillegg er det stas å få is litt oftere enn vanlig. Men merker at hun er veldig sliten rett før leggetid, og da blir det endel diskusjoner med oss :)

Han på 3 mnd er litt mer sutrete enn vanlig, også spiser han oftere. Men han sover i en kald kjeller sammen med meg, så tror det hjelper mye på.

Skrevet

Veslejenta mi er som meg og reagerer en del på varme... Det går litt utover magen og hun får varmeutslett over omtrent hele kroppen. I tillegg sover hun dårlig på dagen. Svett og klam uansett om hun er kliss naken og drikker mye.. Dakar ;) Håper hun venner seg litt til det snart ;) Hun er 14 mnd ;)

Skrevet

Jentungen storkoser seg ;) hun er 5 1/2 år. Guttungen på 7 mnd derimot er ikke så glad i varmen, han er mer sutrete enn vanlig. men fant ut at alt som egentlig skal til er å ha ene bikkja til søss i nærheten.. da går alt så fint så ;) han forguder den hunden, vi passer den to uker pr mnd, og de har knyttet et litt spesielt bånd. Han sover dårlig om dagen, og er også vanskelig å få til å sove om nettene. Men når han først er sovnet om kvelden så sover han stort sett hele natten. Blir mye leting etter litt kaldere steder om dagen, og vann drikker han uten problem for første gang ;)

Skrevet

Mi jente på straks 2 år har det veldig greit i varmen. Hun er mye ute, og har blitt veldig lett å legge på kveldene :D Hun har alltid holdt det gående til 22-tiden, men nå slukner hun kl 19 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...