Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Etter maaaange år med vanskelig forhold til kropp og mat, vet jeg rett og slett ikke hva som er mye/lite mat. Er gravid i uke 34. Dette har jeg spist i dag. Er det lite/mye? (ja, vet at det ikke er sunt med is, men måtte bare i varmen Frokost: yoghurt med musli, jordbær og blåbær Lunsj to skiver m ost og skinke Mellommåltid: Is for ca 200 kcal Middag: To tortilla fylt med kyllingkjøttdeig, salat og litt rømme en banan Kvelds: en skive med brunost Et glass biola
anonym91 Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 ganske normalt vil er si. eg spiser mye midre i varmen.. men en vanlig dag ca samme mengde som du beskriver + -
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Er vel passelig mengde med mat trur eg eg tenke aldri på ka eg spiser, spiser til eg er mett
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Ganske normalt, men du må spise mer frukt og grønt :-)
Loglady Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Energibehovet (i kalorier) varierer fra person til person, og avhenger av høyde, vekt, alder og aktivitetsnivå. Lite for noen kan være mye for en annen.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 HI her! Takk for svar! Jeg har også spist fire tomater deilig i varmen! jeg er 163 høy og har gått opp ca 15 kg til nå, og veier 85 kg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå