Gå til innhold

Jeg har kjent liv!!! :D


Grynet:)

Anbefalte innlegg

Så rart og så gøy!

Flere ganger de siste to ukene har jeg kjent ørsmå tusk, så svake at jeg var usikker om jeg virkelig kjente det eller ikke.

 

Nå de tre siste dagene har det virkelig ikke vært til å misfostå!

For to dager siden kjente jeg det nede til venstre i magen, to spark tydelig.

Så kjente jeg et spark rett opp i går da jeg skulle legge meg, da jeg la meg på ryggen.

I dag er det virkelig fest, har kjent spark 4-5 ganger allerede! Aller mest da jeg la meg på rygg på sofaen for å hvle litt. Jeg skvatt virkelig til, og prøvde å få sambo til å kjenne! tror det var sandwich-isen og teen som ga litt ekstra energi?

 

Jeg regner meg som 16+4 i dag, et lite kompromiss mellom menstermin og tidlig UL-termin. Gøy å kjenne det nå allerede, jeg er jo tross alt "førstis", og trodde jeg måtte vente lenger :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig følelse:-) har kjent lille to ganger denne uka! Er også "førstis" og har morkaka ut mot navlen, men var på ul på mandag (rolig dag på jobben, så får plutselig ekstra ul) og lillegull var ikke veldig rolig. Jordmor sa det var mulig å kjenne litt ut mot siden nå. Er 15+5 ifølge mens, men på mandag var jeg antakelig 16 uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig følelse:-) har kjent lille to ganger denne uka! Er også "førstis" og har morkaka ut mot navlen, men var på ul på mandag (rolig dag på jobben, så får plutselig ekstra ul) og lillegull var ikke veldig rolig. Jordmor sa det var mulig å kjenne litt ut mot siden nå. Er 15+5 ifølge mens, men på mandag var jeg antakelig 16 uker:-)

 

Overraskelses-ultralyd... Der har du et misunnelsesverdig frynsegode! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig følelse:-) har kjent lille to ganger denne uka! Er også "førstis" og har morkaka ut mot navlen, men var på ul på mandag (rolig dag på jobben, så får plutselig ekstra ul) og lillegull var ikke veldig rolig. Jordmor sa det var mulig å kjenne litt ut mot siden nå. Er 15+5 ifølge mens, men på mandag var jeg antakelig 16 uker:-)

 

Overraskelses-ultralyd... Der har du et misunnelsesverdig frynsegode! ;)

 

Absolutt! Trygt. Har hatt to hittil. Skal på ordinær ul den 14/6. Blir spennende for den kommende far. Blir første gang han får være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjent "bobler" i magen nå en ukes tid, og jeg syns de er blitt sterkere etterhvert.

Så jeg trodde det var liv jeg kjente, men så spurte jeg en slektning som er jordmor om det kunne stemme at jeg kjente liv så tidlig som 14+5 som førstegangsfødende...?

Fikk klar beskjed om at jeg var hysterisk, og at det var luft i magen jeg hadde....

men jeg er nå ikke helt overbevist jeg...

Liker å tro at det er lille babygull som sier hei til mamma'n sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har kjent "bobler" i magen nå en ukes tid, og jeg syns de er blitt sterkere etterhvert.

Så jeg trodde det var liv jeg kjente, men så spurte jeg en slektning som er jordmor om det kunne stemme at jeg kjente liv så tidlig som 14+5 som førstegangsfødende...?

Fikk klar beskjed om at jeg var hysterisk, og at det var luft i magen jeg hadde....

men jeg er nå ikke helt overbevist jeg...

Liker å tro at det er lille babygull som sier hei til mamma'n sin...

 

Det var rundt den tiden jeg begynte å kjenne bittelitt som sagt, men når det er så tidlig er det jo ikke lett å vite.

 

Stol på magefølelsen du, jeg har ingen fasit, men tror at folk er veldig forskjellige. :)

 

Hysterisk.. Pfffh.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...