Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har funnet en kjole på internett, som jeg gjerne vil bestille. Men jeg er litt usikker på om jeg skal gå for str. 44 eller 46. I vanlige klær er jeg vel nå en 46 på underkroppen og 44-46 på overkroppen. Kjolen har god vidde i skjørtet, og skal sitte litt løst over bringen. Stoffet er bomull og polyester, den ser veldig tynn og ledig ut, men vet ikke om stoffet er stretchy. Har de siste 5 ukene gått ned 6 kg, og har planer om å fortsette slik, sånn at når kjolen eventuelt kommer i posten har jeg gått ned enda en kilo. Er klærne på Zizzi litt større i størrelsen enn i vanlig butikk, eller er en 44 på zizzi det samme som en 44 på Lindex? Hmmm.. ikke fint med hverken for trange eller for slarkete kjoler.
Jenny-penny Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Zizzi er laget for store damer, så 44 der er større enn feks 44 på HM lykke til med kjole-kjøp, håper du blir fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Supert, alltid kjekt å kunne kjøpe klær med mindre tall, selv om de egentlig er like store Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå