TurboJenny87 Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Merker at det har vært mindre aktivitet midt på dagen siste 2 dagene. Han er veldig rolig når jeg er ute i sola, kjenner så og si ingenting. Men han tar igjen tilsvarende på kveldstid Noen andre som merker forskjell i aktivitetsnivået i varmen\ sola...
anonym91 Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 merker og at det er rolig.. bynnte og anke litt på det i dag.. tok meg ett kaldt glass med istea og ingen reaksjon.. prøvde med sjokolade men funka ikkje heller. men etter eg kom meg inn og kjølt meg av litt blei det litt liv igjenn.. men var stille heilt siden eg sto opp til nå i kveld.. samme i går og de andre varme dagene.
Mummy to 3 little boys Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har de motsatt. Babyen er aktiv i solen. Hvis jeg viser magen i solen babyen sparker og sparker enda mer når jeg drikker kaldt vann
OssTre<3 Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Han har vært roligere her også, men når jeg setter meg inn etter en kald dusj så er han som normal igjenn
toband Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 her er det også masse liv om dagene! Håper han vil ut snart!!!
TurboJenny87 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2012 Godt det ikke bare er her da Mistenker at han kanskje snur seg vekk i fra sollyset på dagtid og at jeg dermed kjenner mindre bevegelse. Men samtidig blir jeg ganske dorsk selv, så det er ikke ulogisk at han også blir det Fantastisk med sommervær er det ihvertfall
Alvepia *happy mum* Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Her har det også blitt roligere, hun tar seg opp litt mot kvelden når jeg selv blir kjøligere. Men har det veldig varmt hele døgnet og sliter på natta også. Jeg blir slått helt ut av varmen, men er glad sommeren og varmen er kommet. Vurderer å ta turen til besteforeldrene mine å duppe i bassenget ;-)
julibebis12 Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Merket det samme selv, vært roligere di siste dagene (altså på dagtid) når sola står på som fullt, så blir det mer liv om kvelden....
Trilletrill Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Litt varierende her! Hvis jeg viser magen bar i sola blir det leven i magen, tror hun får sola i ansiktet;) Ellers har det vært godt med aktivitet hele veien heldigvis (dette er nr 2 for meg). Noen ganger vet jeg ikke om hun kommer til å kunne ligge der inne og vokse en mnd til uten å sparke hull i magen min... Sånn var det ikke med nr 1! Men heller vonde bevegelser enn ingen bevegelse!!!! Spesielt for en små paranoid person som meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå