Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Vi skal til London, og det blir en del sightseeng med de andre i turfølget, og mye gåing - og lange dager 4 åringen er i utgangspunktet flink til å gå på turer og sånt, men jeg er usikker på hvordan han vil reagere på en slik tur. Vi var innstilt på å la han sitte på nakken om han ble sliten, men nå er jeg litt usikker. Det er meldt veldig varmt vær, og han er helt kake når han kommer hjem fra bhg i disse dager (på grunn av varmen) Vi har ikke noen vogn til han, men kan låne av naboen om vi vil. Jeg lurer på om det kan være lurt sånn i tilfelle, og kanskje han til og med tar en dupp i den underveis. Noen med erfaringer ?
ScaryMama Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Jeg hadde tatt med for mine, det kommer vel an på barnet...
Gjest mphs Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg hadde i alle fall tatt med vogn. Vi skal til legoland i sommer og tar med liten vogn til 4 åringen.
Skyr Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Jeg hadde ikke tatt med vogn. En fire åring klarer fint å gå syns jeg!
Gjest ronja røverdatter Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 En fireåring klarer fint å gå, mine har i alle fall gjort det. MEN, jeg ville likevel tatt med meg trille eller en liten vogn på storbyferie om man har tenkt til å gå mye. Vi har i alle fall hatt god nytte av å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Ta med vogn/trille den er kjekk å ha handlevarer i også.
lille sprelle Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 For både barnets og deres skyld hadde jeg tatt med meg vogn. Mye hyggeligere for alle når barnet får tatt seg noen skikkelige pauser.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Hi her. Takk for svar. Joda, en 4 åring klarer fint å gå selv (det er derfor vi har kvittet oss med alt av vogner), men om han slår seg vrang og blir sliten er det ikke kjekt for noen. Vi har endt på den beslutningen å ikke ta med vogn, men kjøpe en rimelig trille om behovet melder seg. Jeg ser en grei trille med solskjerm ligger på rundt 250 kr, så det er jo overkommelig.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Ville absolutt tatt med en trille hvis dere skal på storbyferie! En 4 åring klarer selvfølgelig fint å gå selv,men det er ikke det saken handler om. Men mye gåing hele dager i stor by med masse mennesker, varme osv. Hyggeligere for dere, hyggeligere for 4-åringen hvis han kan ta seg noen pauser innimellom uten at det stopper dere.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #10 Skrevet 24. mai 2012 Ta med/kjøp en lett trille, London er stort, mye folk, mange biler, mye mas og mye å se. Bedre å ta hensyn slik at han kan hvile litt iblant. Om han ikke bruker den mye, så er den ypperlig til å ta evnt handleposer o.l.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 Ja, Var i spania. Og Gutten på 4 år fikk en kveld så vondt i bena av all gåinga at jeg fikk vondt i magen, Og dagen etter vart tv dag og avslappning. Angret såå på at jeg ikke tok med trille. På ferie går en gjerne litt ekstra. Og kjekt å sleppe å bære på slitne barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå