Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Hvilke 'kjerringråd' fikk dere for å sette igang fødselen? Jeg har ingen planer om å sette noe igang her, innstilt på overtid, men har allerede fått en god del tips og triks av den litt eldre generasjonen som feks: hoppe tau, masse seks, løpe i trapper and so on. Men dette er jo standard som alle kommer med, derfor lurer jeg litt på om noen har fått råd litt utenom det vanlige? :-p
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Hvilke 'kjerringråd' fikk dere for å sette igang fødselen? Jeg har ingen planer om å sette noe igang her, innstilt på overtid, men har allerede fått en god del tips og triks av den litt eldre generasjonen som feks: hoppe tau, masse seks, løpe i trapper and so on. Men dette er jo standard som alle kommer med, derfor lurer jeg litt på om noen har fått råd litt utenom det vanlige? :-p SEX****** Gikk fort i svingene her :-)
AdrenaLine Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Drikke lakserolje husker jeg at jeg leste her inne. Urgh.
Moden mamma til 3 :) Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Lakserolje, ja... Om det ikke setter i gang fødselen, så setter det i hvertfall fart på andre saker som kanskje går litt tregt i svangerskapet!
salt_fisk Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Lakserolje, hm, hørt at det kan føre til styrtfødsel?? Hva er det egentlig for? Her har rådene gått i bringebærkapsler, og det vanlige som sex. Min mormor fikk en gang rådet om å hoppe ned fra små trær ;-) Tror ikke det kan være så behagelig!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Jeg hadde grøt med kanel, masserte brystvortene, en omgang sex og så var det i gang med slimproppen og så gikk vannet.. I løpet av 2 dager velogmerke. Ungen var ute 3 dager etter vannet gikk..
TPK Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Fikk også tips om å hoppe tau. Det blir IKKE aktuelt for å si det sånn! Vet ikke om det er fysisk mulig for tiden en gang, hehe... Og kjøretur på humpete vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå