Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke 'kjerringråd' fikk dere for å sette igang fødselen?

Jeg har ingen planer om å sette noe igang her, innstilt på overtid, men har allerede fått en god del tips og triks av den litt eldre generasjonen som feks: hoppe tau, masse seks, løpe i trapper and so on. Men dette er jo standard som alle kommer med, derfor lurer jeg litt på om noen har fått råd litt utenom det vanlige? :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke 'kjerringråd' fikk dere for å sette igang fødselen?

Jeg har ingen planer om å sette noe igang her, innstilt på overtid, men har allerede fått en god del tips og triks av den litt eldre generasjonen som feks: hoppe tau, masse seks, løpe i trapper and so on. Men dette er jo standard som alle kommer med, derfor lurer jeg litt på om noen har fått råd litt utenom det vanlige? :-p

SEX****** Gikk fort i svingene her :-)

Skrevet

Drikke lakserolje husker jeg at jeg leste her inne. Urgh.

Skrevet

Lakserolje, ja... Om det ikke setter i gang fødselen, så setter det i hvertfall fart på andre saker som kanskje går litt tregt i svangerskapet! ;)

Skrevet

Lakserolje, hm, hørt at det kan føre til styrtfødsel?? Hva er det egentlig for?

Her har rådene gått i bringebærkapsler, og det vanlige som sex.

Min mormor fikk en gang rådet om å hoppe ned fra små trær ;-) Tror ikke det kan være så behagelig!

Skrevet

Jeg hadde grøt med kanel, masserte brystvortene, en omgang sex og så var det i gang med slimproppen og så gikk vannet..

I løpet av 2 dager velogmerke.

Ungen var ute 3 dager etter vannet gikk..

Skrevet

Fikk også tips om å hoppe tau. Det blir IKKE aktuelt for å si det sånn! Vet ikke om det er fysisk mulig for tiden en gang, hehe...

Og kjøretur på humpete vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...