Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Hva gjør man med at mannen ikke tenner på deg? Noen triks og tips?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Om dere lever i et seriøst forhold sammen og dere planlegger å leve sammen videre, så synes jeg du har rett på at mannen din går litt dypere i seg selv og finner ut av hva som har skjedd og om det er noe dere kan gjøre annerledes. Det er helt sikker ikke noe galt med deg! Seksuell tiltrekning er en komplekse greier og handler ikke nødvendigvis bare om kroppslig tiltrekning. Det er jo veldig mye som skjer i livet når man får barn. Jeg tror dere bare må snakke om det, om hva som skjer og hvordan dere har det. Og så er det veldig viktig å passe på å gjøre litt andre ting oppi alt babystyret. Kom dere ut en tur sammen, kjøp dere nye klær, ta dere en treningstur kanskje?! Hva med å bare være nær hverandre? Tar dere på hverandre ellers? Masserer hverandre, kiler hverandre på ryggen, kysser hverandre? Etter min mening så er nærhet nesten mer viktig enn sexen i seg selv. Håper det ordner seg for dere. Ta tiden til hjelp. Og ikke minst snakk sammen, nøkkelen er ofte kommunikasjon
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Vi har ingen babystyr i at vi har skolebarn som er ganske selvstendige, en del på besøk hos kompiser og leker mye selv. Vi passer også på å ha mye nærkontakt og kjærestetid, men selv om det er mye kosing, klemming osv så fører det nesten aldri til sex fordi han trekker seg. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå